Gå til innhold

Blir dere nysgjerrige nå?


Gjest for-all-del-anonym

Anbefalte innlegg

Gjest for-all-del-anonym

Vet dere...

Det eksisterer et bilde, fra en ganske framtredende kvinnelig politikers ungdom(18-19 år), nå i relativt voksen alder, der hun ligger naken og skrever med en gutt oppå seg...

Ansiktsuttrykkene hos de to viser ikke akkurat nytelse, mer som i sjokk...

...for bildet er visst tatt på en "hjemme-alene-fest" i hennes hjembygd,hvor hun var alene med en gutt på et rom og en eller annen jævel, river opp døra med et kamera, og tar bildet....

Jeg har sett bildet.... ingen tvil om hvem det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja også? Skal vi ha politikere som ikke har pult?? Er jo mer eller mindre det vi har nå... Tipper du kjøper Se og Hør også, og fråtser i alle "skandale-oppslagene"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest for-all-del-anonym

Ja også? Skal vi ha politikere som ikke har pult?? Er jo mer eller mindre det vi har nå... Tipper du kjøper Se og Hør også, og fråtser i alle "skandale-oppslagene"..

Hadde jeg vært av den støpningen du tror jeg er, og hadde den jeg kjenner som har bildet i forvaring, også manglet diskresjon, så hadde nok bildet vært rundt omkring for lenge, lenge siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke nysgjerrig, jeg. Jeg skjønner at politikere også har sex. Jeg vet det høres utrolig ut, men det er på tide vi begynner å innse dette faktum. :)

Men du, du har vel tenkt å si det til oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da som pokker, politikere har sex de også!

Jeg trodde dette var en frynsegode forbeholdt alle oss andre (dog ikke meg for tiden, men det er en helt annen sak).

Eneste gangene jeg blir overrasket over politikere er når de gjør som de sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest for-all-del-anonym

Ble ikke nysgjerrig, jeg. Jeg skjønner at politikere også har sex. Jeg vet det høres utrolig ut, men det er på tide vi begynner å innse dette faktum. :)

Men du, du har vel tenkt å si det til oss?

Nei, dessverre... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært av den støpningen du tror jeg er, og hadde den jeg kjenner som har bildet i forvaring, også manglet diskresjon, så hadde nok bildet vært rundt omkring for lenge, lenge siden...

Var nok bare min måte å si at "det interesserer meg midt i ryggen" på. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, blir ikke spesielt nysgjerrig. Ser ikke på BigBrother heller, jeg.

*pusser glorien*

Det gjorde ikke vi heller - før........*flaut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde ikke vi heller - før........*flaut*

Skyld på at du må se det fordi filosofen insisterer - og du ikke kan la henne få se det aleine!

*full av gode unnskyldninger*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skyld på at du må se det fordi filosofen insisterer - og du ikke kan la henne få se det aleine!

*full av gode unnskyldninger*

Nei- vi ser det frivillig vi! - Jeg DRØMTE til og med om Micky her om dagen, *kremt*, natten :-) vi skulle pusse opp ei gammel mølle til DET tøffe reklamebyrået :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe videre nysgjerrig på hvem det er. Men det kan jo være en tilfeldig 17-18-åring som ligner litt på politikerdama. dersom dette bildet er 30-40 år, er jo personene umulige å kjenne igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest for-all-del-anonym

Er ikke noe videre nysgjerrig på hvem det er. Men det kan jo være en tilfeldig 17-18-åring som ligner litt på politikerdama. dersom dette bildet er 30-40 år, er jo personene umulige å kjenne igjen.

Bildet er ikke SÅ gammelt, det er vel 20-25 år siden det ble tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...