Gå til innhold

Blir dere nysgjerrige nå?


Gjest for-all-del-anonym

Anbefalte innlegg

Gjest e d muli?

Hadde jeg vært av den støpningen du tror jeg er, og hadde den jeg kjenner som har bildet i forvaring, også manglet diskresjon, så hadde nok bildet vært rundt omkring for lenge, lenge siden...

Hva er poenget med dette tåelige innlegget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Nå var du stygg nå!

Alle har vel slike episoder som kan 'løftes fram' av sensasjonslystne folk hvis du skulle utmerke det enten i politikk, underholdning, media, eller i næringslivet.

Er du ute etter å ødelegge for henne eller?

Drittsekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Hadde jeg vært av den støpningen du tror jeg er, og hadde den jeg kjenner som har bildet i forvaring, også manglet diskresjon, så hadde nok bildet vært rundt omkring for lenge, lenge siden...

Di ku (for du MÅ vel være hunkjønn), hvis du er så diskret, HVA er grunnen til at du må legge fram dette her på nettet?

Hadde du vært diskret så hadde du SELVFØLGELIG bare tidd stille!

Fjolle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Bildet er ikke SÅ gammelt, det er vel 20-25 år siden det ble tatt.

Du må jammen ha lite å ta deg til som kan komme drassende med noe så uinteressant som dette.

Get a life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med dette tåelige innlegget?

erte kanskje? hehe - en SÅ lang tråd hvor alle syns tråden ikker er verdt en sur sild, forteller i alel fall MEG at folk VAR nysgjerrige og ble dritskuffet over at det ikke kom link til noe bilde.

Mulig "for-all-del-anonym " har humor? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...