Gå til innhold

Skal si dere kvinnfolk duller med hverandre


jacob

Anbefalte innlegg

Når kvinnfolk proklamerer sin frustrasjon på denne siten, gjør rede for hvor fæl mannen er og hvor elendig forholdet er. For det første er slike yttringer subjektive og ensidige, og for det andre er det fan ikke sikkert at de er korrekte. Likevel; dere duller og fjaser med hverandre og gir elendigheta om enn enda flere bein å gå på. Samme kritikken gjelder selvfølgelig også de impotente, slibridige og over seg omsorgsfulle mannlige nickene her inne. Disse har selvfølgelig skjulte motiver.

På grensen til ekkelt synes jeg. Bare en liten tanke - det bryr meg egentlig ikke.

Integritet takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Næmmen er det ingen som duller med deg da jacob?

Stakkar liten:)

Håper du får en fin kveld*s*

Jeg får så mye dull jeg vil. Ingen fare;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noe som kalles å validere følelser. Uten at man dermed automatisk går inn og dømmer i favør av hverken den ene eller den andre parten.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike utblåsninger, er med på å gjøre oss til disse ville, kåte, sexy dyrene dere liker!!

Kvinner skal fylle så mange roller.

Et sted må vi få det ut.

Dersom vi skal ha overskudd til perverse leker med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om disse ytringene er sanne da? ETT asted bør man jo få lov å slippe ut litt damp og frustrasjon? Hvorfor ikke gjøre det her, helt anonymt, istedenfor "å henge ham ut" overfor mennesker som kanskje kjenner ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Tenk om disse ytringene er sanne da? ETT asted bør man jo få lov å slippe ut litt damp og frustrasjon? Hvorfor ikke gjøre det her, helt anonymt, istedenfor "å henge ham ut" overfor mennesker som kanskje kjenner ham?

Man får ikke se ansiktene her på DOL, så litt av effekten og tilfredstillelsen forsvinner, men så slipper man å få et spark i r...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Det er mye bedre å henge ut gubben her enn i syforeningen overfor mennesker som kjenner han.

Derimot reagerer jeg på hvor mange som utleverer så mange detaljer at de GARANTERT blir kjent igjen hvis naboen eller naboen til naboen eller en av foreldrene i klassen eller idrettsforeningen eller et familiemedlem surfer rundt her - noe de sannsynligvis gjør.

JEG hadde ikke syntes deg var mye koselig å lese en utbrodering her inne om våre familieforhold ihvertfall.

Det må være mange ubetenksomme folk rundt omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"For det første er slike yttringer subjektive og ensidige..."

Ingen røk uten ild. Hva de selv har gjort av eventuelle unoter forteller de ikke/ytterst sjelden. Heller ikke hvorfor de i utgangspunktet falt for fyren eller hva de gjør for å være imøtekommende.

Og det er så godt som alltid de fæle mannfolka som skal ha skylden for noe. Sum inntrykk: de synes menn er ekle. Akk ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"For det første er slike yttringer subjektive og ensidige..."

Ingen røk uten ild. Hva de selv har gjort av eventuelle unoter forteller de ikke/ytterst sjelden. Heller ikke hvorfor de i utgangspunktet falt for fyren eller hva de gjør for å være imøtekommende.

Og det er så godt som alltid de fæle mannfolka som skal ha skylden for noe. Sum inntrykk: de synes menn er ekle. Akk ja.

Neida, knappologen. Hadde vi ikke brydd oss om dere, så hadde vi ikke giddet å diskutere dere heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye bedre å henge ut gubben her enn i syforeningen overfor mennesker som kjenner han.

Derimot reagerer jeg på hvor mange som utleverer så mange detaljer at de GARANTERT blir kjent igjen hvis naboen eller naboen til naboen eller en av foreldrene i klassen eller idrettsforeningen eller et familiemedlem surfer rundt her - noe de sannsynligvis gjør.

JEG hadde ikke syntes deg var mye koselig å lese en utbrodering her inne om våre familieforhold ihvertfall.

Det må være mange ubetenksomme folk rundt omkring.

Jeg gir egentlig faen i om folk henger hverandre ut - det er egentlig bare kult det. Det som er interessant er den massehysterian, den flommen av berettiget og uberettiget empati som følger i kjølevannet av emosjonelle saker. Mer spesifikt; samværssaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle følelser er subjektive - man kan ikke si at jeg har det subjektivt jævlig for tiden, men objektivt sett har jeg det nok bra! -

Du er bare misunnelig du for at ingen klapper på deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klager jo stadig vekk på dikke-dakk pjattet til kjerringene her - hvorfor er du her egentlig ?

Eller kan ikke folk få lov til å skrive litt hva de vil - så lenge man er sånn noenlunde innenfor reglementet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...