Gå til innhold

Skal si dere kvinnfolk duller med hverandre


jacob

Anbefalte innlegg

Du klager jo stadig vekk på dikke-dakk pjattet til kjerringene her - hvorfor er du her egentlig ?

Eller kan ikke folk få lov til å skrive litt hva de vil - så lenge man er sånn noenlunde innenfor reglementet?

jacob er en nødvendig motvekt til alt det fjaset her inne. Det er noen få personer som er verdt å følge med (du er en av dem).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jacob er en nødvendig motvekt til alt det fjaset her inne. Det er noen få personer som er verdt å følge med (du er en av dem).

*smask*

Vil gjerne ha jacob her jeg .

Enig med deg i karakteristikken - det skal ikke bli for mye kos og klem og dikke dakk her.

Så ta nå med hestpeisen din og stikk tilbake til jobben !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Jeg gir egentlig faen i om folk henger hverandre ut - det er egentlig bare kult det. Det som er interessant er den massehysterian, den flommen av berettiget og uberettiget empati som følger i kjølevannet av emosjonelle saker. Mer spesifikt; samværssaker.

Kanskje denne 'flommen' av sympati er et tegn på at det er alt for mange kvinner i Norge som kan kjenne igjen slike traumatiske hendelser fra sitt eget liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

*smask*

Vil gjerne ha jacob her jeg .

Enig med deg i karakteristikken - det skal ikke bli for mye kos og klem og dikke dakk her.

Så ta nå med hestpeisen din og stikk tilbake til jobben !!

Kjerringer er her inne som ute i RL.

Så fort det er en mann iblant oss (jeg er kvinne jeg også ja) så er det HAN alle er opptatt av. Gjøre seg til, gjøre seg til. Jeg blir kvalm.

Jeg trekker meg ut av slike situasjoner. Må jeg SMISKE for å få en fyrs interesse får det faen meg være det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klager jo stadig vekk på dikke-dakk pjattet til kjerringene her - hvorfor er du her egentlig ?

Eller kan ikke folk få lov til å skrive litt hva de vil - så lenge man er sånn noenlunde innenfor reglementet?

Hva er det du er så grinete for? Mitt innlegg var en korrekt påpekning av et handlingsmønster som er kjønnsspesifikt. Jeg kunne derfor tenke meg et svar med substans som forklarer denne typen atferd. Er man i stand til å syte hemningsløst med hverandre, bør man også være i stand til å reflektere rundt spørsmålet; hvorfor det er slik?

Jeg har bare notert meg følgende finurlige fenomen; på Dol har kvinner en tendens til å utlevere og "baksnakke" sin egen mann i påvente av en strøm av sympatierklæringer. Dette fenomenet er altså i hovedsak kvinnelig og er på sett og vis et viktig funn.

Tolkningen får bli at enten finnes det mange flere mannlige beist i samværsrelasjoner enn kvinnelige - eller så er menn rett og slett mere tolerante, utholdende og skvære.

En alternativ hypotese er at mange flere kvinner enn menn frekventerer internett og at dette forklarer forskjellen, men det er vel tvilsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det du er så grinete for? Mitt innlegg var en korrekt påpekning av et handlingsmønster som er kjønnsspesifikt. Jeg kunne derfor tenke meg et svar med substans som forklarer denne typen atferd. Er man i stand til å syte hemningsløst med hverandre, bør man også være i stand til å reflektere rundt spørsmålet; hvorfor det er slik?

Jeg har bare notert meg følgende finurlige fenomen; på Dol har kvinner en tendens til å utlevere og "baksnakke" sin egen mann i påvente av en strøm av sympatierklæringer. Dette fenomenet er altså i hovedsak kvinnelig og er på sett og vis et viktig funn.

Tolkningen får bli at enten finnes det mange flere mannlige beist i samværsrelasjoner enn kvinnelige - eller så er menn rett og slett mere tolerante, utholdende og skvære.

En alternativ hypotese er at mange flere kvinner enn menn frekventerer internett og at dette forklarer forskjellen, men det er vel tvilsomt.

Jeg bare påpekte at hvis du ikke liker hva som blir skrevet her så er det jo bare å la være å være her. Det er jeg nok litt grinete på - eller jeg vil heller si irritert på. Ikke nødvendigvis deg - men generelt her på DOL. Jeg synes det er like ille som å klage på en udugelig mann forresten.

Det er jo en ganske klar overvekt av kvinner her - så derfor blir det jo mer 'kjerringinnlegg' også.

At kvinner syter mye kan jeg nok være enig i. Man burde kanskje ta tak i problemene istedenfor å henge ut menn og diverse her. Men av og til kan man ha godt av litt trøst - til og med et spark bak kan man få her og det trengs jo av og til.

Jeg tror vel at det ligger i naturen at kvinner vil få sympati fra andre kvinner - og motsatt for menn. Samme som når du henvender deg til venner med noe så vil du få sympati fra dem når du trenger det. Så er det opp til de som mottar 'klagen' å finne ut om det er kun trøst som er bra nok - eller om man trenger litt mer konstruktive svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dulling må til jacob, men når det går over i tilstander hvor man ikke klarer å beholde sin integritet i redsel for å bli sett på som stygg, ond, hard - og må dermed ballansere sine "harde" meninger med masse kosesnakk som tar brodden av det hele - da begynner det å nå patesiske grenser, synes jeg.

Kvinner vil hovedsaklig bli likt og trenger 3dobbel dose med anerkjennelse for å fungere. Sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PMS?

PMS for oss gutta er forkorting for Pack My Stuff. (Outta here!)

Ellers kom eg over denne:

How many women with PMS does it take to screw

in a light bulb?

Answer:

One. ONE!! And do you know WHY it only takes ONE?

Because no one else in this house knows HOW to change a light bulb.

They don't even know the bulb is BURNED OUT. They would sit in

this house in the dark for THREE DAYS before they figured it OUT.

And once they figured it out they wouldn't be able to find the light bulbs

despite the fact that they've been in the SAME CUPBOARD for the past

SEVENTEEN YEARS. But if they did, by some miracle, actually find the

light bulbs, TWO DAYS LATER the chair that they dragged from two rooms

over to stand on to change the STUPID light bulb would STILL BE IN THE

SAME SPOT!! AND UNDERNEATH IT WOULD BE THE CRUMPLED

WRAPPER THE STUPID @*!#$% LIGHT BULBS CAME IN!

WHY?!

BECAUSE NO ONE IN THIS HOUSE EVER CARRIES OUT THE GARBAGE!!

IT'S A WONDER WE HAVEN'T ALL SUFFOCATED FROM THE PILES OF

GARBAGE THAT ARE 12 FEET DEEP THROUGHOUT THE ENTIRE

HOUSE. THE HOUSE!! IT WOULD TAKE AN ARMY TO

CLEAN THIS . .

Veit du no kva PMS er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

PMS for oss gutta er forkorting for Pack My Stuff. (Outta here!)

Ellers kom eg over denne:

How many women with PMS does it take to screw

in a light bulb?

Answer:

One. ONE!! And do you know WHY it only takes ONE?

Because no one else in this house knows HOW to change a light bulb.

They don't even know the bulb is BURNED OUT. They would sit in

this house in the dark for THREE DAYS before they figured it OUT.

And once they figured it out they wouldn't be able to find the light bulbs

despite the fact that they've been in the SAME CUPBOARD for the past

SEVENTEEN YEARS. But if they did, by some miracle, actually find the

light bulbs, TWO DAYS LATER the chair that they dragged from two rooms

over to stand on to change the STUPID light bulb would STILL BE IN THE

SAME SPOT!! AND UNDERNEATH IT WOULD BE THE CRUMPLED

WRAPPER THE STUPID @*!#$% LIGHT BULBS CAME IN!

WHY?!

BECAUSE NO ONE IN THIS HOUSE EVER CARRIES OUT THE GARBAGE!!

IT'S A WONDER WE HAVEN'T ALL SUFFOCATED FROM THE PILES OF

GARBAGE THAT ARE 12 FEET DEEP THROUGHOUT THE ENTIRE

HOUSE. THE HOUSE!! IT WOULD TAKE AN ARMY TO

CLEAN THIS . .

Veit du no kva PMS er?

Eller forenklet på Norsk:

Sprsmål: Hvor mange kvinner med PMS må til for å skifte en pære ?

EN

Hvorfor det ?

Svar *skrikende i fistel* : FOR DET VEL !!! KAN DU ALDRI HOLDE KJEFT OG LA VÆR Å MASE NÅR JEG SKAL GJØRE NOE !!!!! HÆÆÆhh !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...