Gå til innhold

Jenter og jenteting


musikeren

Anbefalte innlegg

Jeg så "Fire bryllup og en gravferd" igår. Mesterlig film! Morsom, og i tillegg opererer den også på et djupere plan.

Det var en ting igår, som jeg har stussa litt over. Hovedpersonen Charles, treffer denne dama, Carrie, og de ender opp i samma seng med et aldri så lite tjong i ballongen. Det er tydelig at det ligger noe der, i lufta mellom dem, men på grunn av praktiske problemer, geografisk avstand til dømes, skilles de i den tru at de aldri mer vil møtes. Men så møtes de igjen, noen uker seinere, i et nytt bryllup. Carrie er den som tar kontakt. Charles blir veldig glad, og ser tydeligvis for seg at det kan bli noe likavæl. Jolly og happy står de og snakker sammen, da Carrie uten videre sier: Har du forresten møtt forloveden min Hamish? Asså... Jeg innbiller meg at detta kunne vært henta fra virkeligheta. Varför gjör hon på detta viset??? Det er jo ikke snilt i det hele tatt. Hu må jo skjønne at Charles blir lei seg? Enkelte kjærringer nyter å tyne gutta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hun var vel likevel forelsket i Charles? Han derre Hamish var jo bare en skikkelig tørrpinn! Forøvrig er det en av de største filmene jeg veit om! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En flott film!

Ja, det er typisk damer det der, og i framtiden er det jeg som skal ha en forlovede, en kjæreste eller i det minste en elskerinne/elsker i bakhånd, neste gang et knull gjør noe sånt mot meg.

Bare for å kunne ta igjen, lissom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett filmen på lenge, men er du sikker på at det bare er uker etterpå ?

Tror filmen gjør ganske store skritt mellom hvert bryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er så brenekkel han Hugh Grant at jeg orker ikke å vurdere filosofiene dine :-) men du har sikkert rett, du har det noen ganger *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den også, og liker den godt.

Vel, hun er litt dratt i ulike retninger, det er mer enn noen uker, og han hun forlova seg med, var rik.Tenk så mange par sko hun kunne kjøpe seg.....

Dessuten, hun trodde aldri hun skulle få Charles, noen damer tror det nest beste er greit...Men, ja,noen liker også å være skrekkelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den også, og liker den godt.

Vel, hun er litt dratt i ulike retninger, det er mer enn noen uker, og han hun forlova seg med, var rik.Tenk så mange par sko hun kunne kjøpe seg.....

Dessuten, hun trodde aldri hun skulle få Charles, noen damer tror det nest beste er greit...Men, ja,noen liker også å være skrekkelige.

Hvem ville vel hatt den ekle Hugh Grant? jeg hadde ikke kunne spilt tanta hans en gang...

*SPY!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er så brenekkel han Hugh Grant at jeg orker ikke å vurdere filosofiene dine :-) men du har sikkert rett, du har det noen ganger *s*

Næmen flisa, dah! ;o) Synes han er prototypen på en barsk engelskmann jeg! Tørrvittig og søt. Meg bekjent finnes det ikke altfor mange av dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næmen flisa, dah! ;o) Synes han er prototypen på en barsk engelskmann jeg! Tørrvittig og søt. Meg bekjent finnes det ikke altfor mange av dem...

Han har sånn ekkel gruvestreiksveis, tenna på tørk og ser ut som en type som må ha mora si til å smøre på brødskiva si for'n-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sånn ekkel gruvestreiksveis, tenna på tørk og ser ut som en type som må ha mora si til å smøre på brødskiva si for'n-----

Hmmf...Smaken er som baken ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem ville vel hatt den ekle Hugh Grant? jeg hadde ikke kunne spilt tanta hans en gang...

*SPY!*

Synes også han ikke er helt mann liksom:-)Men filmen er fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Hvem ville vel hatt den ekle Hugh Grant? jeg hadde ikke kunne spilt tanta hans en gang...

*SPY!*

Jeg ville IKKE hatt han som livsledsager, men ei helg et eller annet sted hadde ikke vært av veien! Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også han ikke er helt mann liksom:-)Men filmen er fin.

Nei - DER sa du det, han er ikke helt MANN! hehe - - - DET var det! :-)

Han og Brad Pitt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...