Gå til innhold

Jenter og jenteting


musikeren

Anbefalte innlegg

Han har sånn ekkel gruvestreiksveis, tenna på tørk og ser ut som en type som må ha mora si til å smøre på brødskiva si for'n-----

Og så eksponerer han seg selv med ekskortepiker som har munnen på steder som skulle vært foreholdt kjæresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Det var nok mer enn noen uker mellom disse hendelsene da men!

Tror ingen mennesker har lyst til å leve alene. Hvis dette hadde vært i virkeligheten, går jeg ut fra at dama bare tenkte rent praktiskt! Kunne jo ikke vite om hun ville treffe fyren igjen og turte kanskje ikke kontakte han. Så tok hun det nest beste når det dukket opp. Nest best er tross alt bedre enn ikke noe i det hele tatt. Så traff hun fyren igjen allikevel. Alle slags tanker poffer opp, situasjonen er full av følelser, og selvfølgelig sier hun noe utrolig dumt. JEG gjør også det i slike 'pinlige' situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville IKKE hatt han som livsledsager, men ei helg et eller annet sted hadde ikke vært av veien! Hehe...

ææææææææææsj! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så eksponerer han seg selv med ekskortepiker som har munnen på steder som skulle vært foreholdt kjæresten.

Han må vel betale for det, skal noen hæle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

ææææææææææsj! hehe

Flisa da, hvorfor synes du han er SÅ ekkel da? Minner han deg om noen kanskje?

Skal være enig i at det er noe visst veikt ved han. Litt ubestemmelig. MEN det er et eller annet som mer enn veier opp for det. Det er et eller annet uimotståelig som jeg gjerne kunne nyte et par dagers tid.

Du behøver jo ikke spise marshmellows hver dag selv om du liker det av og til. Jeg elsker to-tre slike kvalme,hvite,svampklumper av og til, men blir kvalm av å tenke på å spise en pose i uken. Slik har jeg det med Grant-fyren også. Ville elsket det i små porsjoner (TROR jeg da, har bare sett han på film jo), men blitt kvalm hvis det hadde strukket seg over måneder og år.

Det ER noe ved han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Nei - DER sa du det, han er ikke helt MANN! hehe - - - DET var det! :-)

Han og Brad Pitt :-)

Er ikke Brad Pitt mann heller nå da?

Tror det heller er du som ikke er kvinne nok jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flisa da, hvorfor synes du han er SÅ ekkel da? Minner han deg om noen kanskje?

Skal være enig i at det er noe visst veikt ved han. Litt ubestemmelig. MEN det er et eller annet som mer enn veier opp for det. Det er et eller annet uimotståelig som jeg gjerne kunne nyte et par dagers tid.

Du behøver jo ikke spise marshmellows hver dag selv om du liker det av og til. Jeg elsker to-tre slike kvalme,hvite,svampklumper av og til, men blir kvalm av å tenke på å spise en pose i uken. Slik har jeg det med Grant-fyren også. Ville elsket det i små porsjoner (TROR jeg da, har bare sett han på film jo), men blitt kvalm hvis det hadde strukket seg over måneder og år.

Det ER noe ved han.

æsj, sånn er ikke jeg - enten så ER de - eller så ER de IKKE. Ingen mann er som en altfor søt godterisak....klarer ikke å sammenligne den veien jeg.

En man skal ikke ligne noe søtt i det hele tatt! *S*

Dette er en mann:

http://www.mdarchives.state.md.us/msa/mdmanual/01glance/symbols/images/bark.jpg

en å skubbe seg på :-) - skal ikke ET'en :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke Brad Pitt mann heller nå da?

Tror det heller er du som ikke er kvinne nok jeg!

hehehe, nei - jeg er jo en gammel mormor, - hva kan du egentlig forvente av en som meg?

Brad Pitt er brennækkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma1365380365

Jeg skjønner hva du mener. Men Carrie hadde jo ingen forpliktelser ovenfor Charles og omvendt. De hadde jo "bare" ett ONS.

Jeg synes Carrie gjorde det rette ved å introdusere sin forlovede før Charles rakk å bygge opp så alt for mange forventninger. Han sa jo riktignok til vennene sine at han kom til å bli borte i 5 timer, men hvilken rett hadde han å tro at Carrie fortsatt ville ha sex med ham igjen?

Riktignok hadde Carrie forloved seg veldig hastig, som resulterte at hun og Hamish ble skilt etter kort tid.

Vel, fin film er det likevel.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...