Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du må være litt mer forsiktig når du sender sms! Jeg fikk nylig en som helt klart ikke var til meg. Den inneholdt diverse kjønnsord og endel stønning. Vel, jeg _tror_ ikke den var til meg...? Så da lurer jeg på følgende: Hvem var den til? Noe du har glemt å fortelle til tante tonie? :-)

Skrevet

*gisp* Og dette skriver du her, på DOL???? Kunne du ikke i det minste ha tatt det pr sms? Du knuser husmorimaget mitt fullstendig!!!

*dåååne*

Skrevet

Forresten, det var nok ikke meg. Det må ha vært retz. Sjekket du nummeret?

Webmaster, kan du slette forrige innlegg fra meg?

Skrevet

Den var nok til meg som vanleg...

Hysj, da...

Menne - likte du den du fikk tidligere idag? Eller var den sånn litt på kanten? ;)

Skrevet

*gisp* Og dette skriver du her, på DOL???? Kunne du ikke i det minste ha tatt det pr sms? Du knuser husmorimaget mitt fullstendig!!!

*dåååne*

Det er da mye morsommere å ta det her, kjære? :-) Dessuten har mobilen min dødd. Den fikk nok sjokk.

Gjest retvizan
Skrevet

Forresten, det var nok ikke meg. Det må ha vært retz. Sjekket du nummeret?

Webmaster, kan du slette forrige innlegg fra meg?

*Fnys*

Jeg bruker bare webcam.

Skrevet

Det er da mye morsommere å ta det her, kjære? :-) Dessuten har mobilen min dødd. Den fikk nok sjokk.

*ulp*

Jeg nekter å uttale meg noe mer før advokaten min har ankommet.

Skrevet

*ulp*

Jeg nekter å uttale meg noe mer før advokaten min har ankommet.

Jaja. Så overdrev jeg vel en smule, da. Muligens litt mye *S* Sier jeg mer nå får du tilbake husmorimaget ditt. Vi vi det...? :-)

Skrevet

Jaja. Så overdrev jeg vel en smule, da. Muligens litt mye *S* Sier jeg mer nå får du tilbake husmorimaget ditt. Vi vi det...? :-)

Du, den var temmelig heit, den meldingen - var den ikke? ;))

Skrevet

Du, den var temmelig heit, den meldingen - var den ikke? ;))

Jo, for pokker! Nevnte jeg at telefonen døde like etter at den tikka inn? ;-)

Skrevet

Jo, for pokker! Nevnte jeg at telefonen døde like etter at den tikka inn? ;-)

Ja, stemmer! ;) Du får se å få tak i ny tlf - det er en nødvendighet for en dame som deg.

Skrevet

Hysj, da...

Menne - likte du den du fikk tidligere idag? Eller var den sånn litt på kanten? ;)

Er den ikkje på kanten er det jo ikkje noko gøy vettu!

Skrevet

Er den ikkje på kanten er det jo ikkje noko gøy vettu!

Nei, du sier noe. Sjekk mob'en din! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...