Gå til innhold

Betaling hjemme


Gjest gjerrig mamma ?

Anbefalte innlegg

Jeg har spurt om han vil hjelpe meg å flytte lillebrorens ting på kjøkkenet men han vil heller dele rom. Har dessverre ikke mer enn tre soverom og rommet mitt er så lite at det ikke er plass til lillebrorens seng.

Han vil ikke vaske klær selv men truer søsteren til det da jeg ikke vil!

Herlighet, da synes jeg du skulle forby datteren din å vaske tøy, så kan han gå møkkete til han gidder å vaske selv! Makan til lathet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er helt enig i at han er skikkelig bortskjemt men forstår ikke hvordan han har blitt det. Jeg er dritforbannet akkurat nå og har vært det i mange år. Han bråker og truer til han får viljen sin. Nå høres han forferdelig ut men han er i utgangspunktet en veldig sympatisk gutt som alle liker. Bortsett fra meg når han ikke vil høre på meg :-).

Har mest lyst til å følge ditt råd men synes det er vanskelig å kaste ham på gata. Han har ingen steder han kan gå da alle kameratene hans bor hjemme fremdeles.

Faren hans har vi ikke sett på 17 år og ikke vet jeg hvor han befinner seg.

Han har ingen "store, sterke" onkler eller andre han kan sendes til en periode da? Noen som kan oppdra ham skikkelig? Et sted han ikke når frem med viljen sin, men er nødt til å ta i et tak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjerrig mamma?

Takk for all støtte og gode råd. Det er mulig han får jobb i morgen og da blir det hardt mot hardt.

Dessverre har vi ingen store, sterke onkler som kan hjelpe oss, Tidligere har jeg sendt ham til en kamerat av meg fordi vi kranglet så fælt og der oppførte han seg eksemplarisk. Men dette er dessverre uaktuelt nå.

Men jeg skal stå på. Forstår jo selv at dette er langt over grensa men vet at det blir et helvete igjen når vi tar det opp. Men det skal jeg gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...