Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Har lest inne på forum at dere som er blitt gravide ikke føler dere velkommen her lenger. For min del håper jeg at dere fortsetter å være her. Synes det er oppløftende å lese om gleden dere har. Trenger det her inne også...

Dere har tross alt vært igjennom dette og har ærfaring.

Fortsett å skriv det holder motet for oss andre oppe. Også kan vi få svar på noe vi lurer på.

TAKK!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69616-gravide-og-ikke-gravide/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei! det var hyggelig med en slik melding. blir gjerne her inne en stund til og bidrar med råd og er også intr i å se hvordan det går med dere alle.

selv testa jeg jo to blå i går! og er rimelig nygravid kan man si, IVF.

men kommer ihvertfall ikke gå over til gravideforumet før leeeeeenge..

føler det er her jeg hører hjemme etter alle disse slitsomme åra med å prøve å lykkes...

jeg kommer nok til å holde en lav profil, men forsvinne herfra vil jeg ikke helt..

kan kanskje kaste litt blått støv over dere som fortsatt sliter..

klem

Jeg er enig med deg at de gravide ikke trenger å forsvinne helt herfra. Til det er det mange som har behov for gode råd. Det som kanskje kan være litt tungt for noen er hvis saker som normalt diskuteres på gravideforumet, blir diskutert her. Nå kan jeg ikke se at vi har det "problemet" her heller. :o)

Hilsen

Gjest Demeter1/Katheinka

Hei! Takk for at vi fremdeles er velkomne! Jeg er innom ganske ofte, etter å ha "bodd" her så lenge er det vanskelig å sette strek. Føler jeg kjenner mange av dere, og er spent på å høre hvordan det går med forsøkene!

Som yogi skriver, er det jo ikke nødvendig å messe om kvalme, svangerskapssymptomer og jordmødre. Saken er at jeg er en UFB, uansett om jeg er gravid nå. Jeg har slitt med vanskelige følelser, sorg og håp, hormonkurer, bølgedaler og oppturer. Dette sitter så dypt i meg at det er vanskelig å finne seg til rette på nettsteder som domineres av glade gravide som er blitt gravide heeelt uten å ha prøvd engang.

Hilsen en "gjestebruker"

Jeg har aldri vært noen storskriver her inne, men har til gjengeld slukt alle innlegg (både de såkalte "personlige meldinger" og de mer generelle" har vært nyttige).

Og jeg har alltid sett på det som en fordel at de som har greid å bli gravide fortsatt legger inn innlegg på spørsmål og at de kommer med råd & tips.

I sommer greide jeg å komme over 'på andre siden'. Men jeg har ikke tenkt å la meg skremme bort fra disse sidene. Føler like stor tilknytning til dette stedet som til et forum for gravide.

Hvis jeg i tillegg kan være til nytte for noen, kan det jo ikke bli bedre?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...