Gå til innhold

FU: Mer fornøyd med DOL nå?


Cmoo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    9

  • Cmoo

    6

  • Jane

    3

  • Lillelurven

    3

Mest aktive i denne tråden

Jeg er enig med deg i alle de tekniske kvalitetene til dol. Det er bedre enn tidligere.

Det som derimot er for ille er menneskene som er her. F.eks. går det ikke ann for oss med litt ukjente nick og få svar av noen. Dere som kjenner hverandre bare jatter med hverandre, ødelegger tråder, flørger, smisker, klemmer, og det er alt for lite konstruktive diskusjoner her.

Jeg kan ikke fatte hva i faens helvete dere gidder å sitte her for, mange timer i uka. Det er for jævlig å tenke på at dere sitter her i kjerringklubben og utestenger oss med mindre kjente nick, for ikke å snakke om alle de slemme kommentarene som kommer i ny og ne, da...

Jeg mener.. Det er for ille. Dere tenker ikke på at bak nicket sitter det en person, og enkelte av oss tåler rett og slett ikke den kritikken vi får, grunnet en hard hverdag ellers. Og likevel mobber dere.

Slemme er dere, og den jævla kjerringklanen her gjør meg så innihampen sint at jeg bare får lyst til å gå ut på hverandaen og rope FY DRUEN så høyt jeg bare klarer.

Hvis litt mer hensyn, og fintfølenhet. Det mener i hvertfall jeg!

Helt enig med deg. Jeg føler det slik også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den tekniske løsningen nå er bedre enn noengang før - eneste unntak er at vi ikke kan bruke HTML slik vi i perioder har kunnet gjør før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig jeg ER sær ,men jeg likte Dol bedre før.

Dol blir foressten ALDRI det samme uten småprat.

DOL har dessverre kommersialisert stedet i langt større grad enn i utgangspunktet, satset penger over evne og gjort stedet langt mer upersonlig. Spesielt tapet av Småprat var uheldig i så måte.

Jeg tror vi ser et snev av splittelse allerede - kanskje de som nå er aktive her vil være spredt rundt på flere forskjellige nettsteder om et par år.

Dessuten er det en viss grad av gjennomtrekk her - og det er et tap når enkelte av de man har hatt mye kontakt med forsvinner ut i periferien.

Vi får det nok aldri tilbake slik det var - så vi må prøve å bygge på det som er og håpe på at DOLs administrasjon klarer å unngå ytterlige selvdestruktive påfunn i tiden fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg i alle de tekniske kvalitetene til dol. Det er bedre enn tidligere.

Det som derimot er for ille er menneskene som er her. F.eks. går det ikke ann for oss med litt ukjente nick og få svar av noen. Dere som kjenner hverandre bare jatter med hverandre, ødelegger tråder, flørger, smisker, klemmer, og det er alt for lite konstruktive diskusjoner her.

Jeg kan ikke fatte hva i faens helvete dere gidder å sitte her for, mange timer i uka. Det er for jævlig å tenke på at dere sitter her i kjerringklubben og utestenger oss med mindre kjente nick, for ikke å snakke om alle de slemme kommentarene som kommer i ny og ne, da...

Jeg mener.. Det er for ille. Dere tenker ikke på at bak nicket sitter det en person, og enkelte av oss tåler rett og slett ikke den kritikken vi får, grunnet en hard hverdag ellers. Og likevel mobber dere.

Slemme er dere, og den jævla kjerringklanen her gjør meg så innihampen sint at jeg bare får lyst til å gå ut på hverandaen og rope FY DRUEN så høyt jeg bare klarer.

Hvis litt mer hensyn, og fintfølenhet. Det mener i hvertfall jeg!

*tisser på meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DOL har dessverre kommersialisert stedet i langt større grad enn i utgangspunktet, satset penger over evne og gjort stedet langt mer upersonlig. Spesielt tapet av Småprat var uheldig i så måte.

Jeg tror vi ser et snev av splittelse allerede - kanskje de som nå er aktive her vil være spredt rundt på flere forskjellige nettsteder om et par år.

Dessuten er det en viss grad av gjennomtrekk her - og det er et tap når enkelte av de man har hatt mye kontakt med forsvinner ut i periferien.

Vi får det nok aldri tilbake slik det var - så vi må prøve å bygge på det som er og håpe på at DOLs administrasjon klarer å unngå ytterlige selvdestruktive påfunn i tiden fremover.

Du har nok rett. Jeg hadde bare håpet at jeg ville være kommet over tapet av småprat nå... Tror aldri jeg kommer til å "tilgi" administrajonen at de tok småprat fra oss. Argggghhhh.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at det går så kjapt å sende innlegg - dårlig det du sier om oppdatering av 100 siste, pluss at man ikke kan klikke seg fra et innlegg på 100 siste eller svar til meg og direkte inn i tråden (altså til hele tråden, men i det aktuelle innlegget). Savner dessuten å kunne sjonglere mellom to vinduer ved å ha svar til meg i ett og få åpnet innleggene i et annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg i alle de tekniske kvalitetene til dol. Det er bedre enn tidligere.

Det som derimot er for ille er menneskene som er her. F.eks. går det ikke ann for oss med litt ukjente nick og få svar av noen. Dere som kjenner hverandre bare jatter med hverandre, ødelegger tråder, flørger, smisker, klemmer, og det er alt for lite konstruktive diskusjoner her.

Jeg kan ikke fatte hva i faens helvete dere gidder å sitte her for, mange timer i uka. Det er for jævlig å tenke på at dere sitter her i kjerringklubben og utestenger oss med mindre kjente nick, for ikke å snakke om alle de slemme kommentarene som kommer i ny og ne, da...

Jeg mener.. Det er for ille. Dere tenker ikke på at bak nicket sitter det en person, og enkelte av oss tåler rett og slett ikke den kritikken vi får, grunnet en hard hverdag ellers. Og likevel mobber dere.

Slemme er dere, og den jævla kjerringklanen her gjør meg så innihampen sint at jeg bare får lyst til å gå ut på hverandaen og rope FY DRUEN så høyt jeg bare klarer.

Hvis litt mer hensyn, og fintfølenhet. Det mener i hvertfall jeg!

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig med deg i alle de tekniske kvalitetene til dol. Det er bedre enn tidligere.

Det som derimot er for ille er menneskene som er her. F.eks. går det ikke ann for oss med litt ukjente nick og få svar av noen. Dere som kjenner hverandre bare jatter med hverandre, ødelegger tråder, flørger, smisker, klemmer, og det er alt for lite konstruktive diskusjoner her.

Jeg kan ikke fatte hva i faens helvete dere gidder å sitte her for, mange timer i uka. Det er for jævlig å tenke på at dere sitter her i kjerringklubben og utestenger oss med mindre kjente nick, for ikke å snakke om alle de slemme kommentarene som kommer i ny og ne, da...

Jeg mener.. Det er for ille. Dere tenker ikke på at bak nicket sitter det en person, og enkelte av oss tåler rett og slett ikke den kritikken vi får, grunnet en hard hverdag ellers. Og likevel mobber dere.

Slemme er dere, og den jævla kjerringklanen her gjør meg så innihampen sint at jeg bare får lyst til å gå ut på hverandaen og rope FY DRUEN så høyt jeg bare klarer.

Hvis litt mer hensyn, og fintfølenhet. Det mener i hvertfall jeg!

Vil du snakke om det over en kopp te? Jeg kan være svært forståelsesfull =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du snakke om det over en kopp te? Jeg kan være svært forståelsesfull =)

Vi kan ta det over en øl en gang.

Te er for gamle kjerringer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan ta det over en øl en gang.

Te er for gamle kjerringer! :)

Øl er helt greit det =) Men jeg trodde du kanskje ville snakke om følelser..he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...