Gå til innhold

FU: Mer fornøyd med DOL nå?


Cmoo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    9

  • Cmoo

    6

  • Jane

    3

  • Lillelurven

    3

Mest aktive i denne tråden

Så bra! Det får bli etterhvert da. Og kanskje Line kan komme sørover også?

Ja, det er bare å mase på henne, og hun kommer nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker noen tekniske endringer godt - som at det går kjempefort å sende innleggene. At "nye innleg" oppdateres sakte er kjipt. Men alt i alt er jeg ganske fornøyd nå. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mye bedre før! for det første så hadde vi flere forum som ble besvart av leger UTEN å måtte betale og vi hadde et forum som er savnet ved navn Livssyn :(

Når det gjelder det rent tekniske, så er det fortsatt veldig tullete og mer tungvindt etter min mening.

Når man svarer på et innlegg, så pakkes mange andre tråder ut etterpå. Før så så man hele tråden automatisk og slapp å klikke på les hele tråden linken...

Å se sine 100 siste svar er helt unødvendig og tar bare ekstra tid.

Jeg er mye mindre her inne etter de gjorde forandringen i alle fall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...