Gå til innhold

Hvilket skonr. har SDD....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

32

• Singularity

19

• Cmoo

15

• Line

7

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Tror det vil være fare for at det tar lenger tid å opparbeide et statistisk grunnlag da.

Neida, det er bare å være litt frampå!

Men jeg tror at det kan være vanskelig å opparbeide seg et statistisk grunnlag for noen og enhver om man ympter frampå om hva som er grunnen til flørtinga sånn med det første :)

Hehe, nei så vidt jeg vet kan vi ikke måle jenters organer ved hjelp av skonummer :)

Tror ikke det, altså ;) Jeg har nå forresten ikke noen interesse av å måle heller, om det skulle vært mulig. Det har nå vært plass til en del der - det sitter tre bevis på det på stua og ser på Cartoon ;))

Tror ikke det, altså ;) Jeg har nå forresten ikke noen interesse av å måle heller, om det skulle vært mulig. Det har nå vært plass til en del der - det sitter tre bevis på det på stua og ser på Cartoon ;))

Har du forresten fått telefon og internet nå?

Hadde for øvrig ikke tenkt til å måle deg :)

Nei, nå får jeg se på film, eller noe sånt...:)

Har du forresten fått telefon og internet nå?

Hadde for øvrig ikke tenkt til å måle deg :)

Nei, nå får jeg se på film, eller noe sånt...:)

Jeg har fått telefon, ja. 73 97 93 49... (ingen som så det nå, vel? ;)

Internett får jeg 10. september, sånn "gjør-det-selv"-pakke. Så jeg får prøve å være litt elektriker selv, og evt. få litt hjelp av noen. Ser frem til det!

Chatte litt?

Annonse

Neida, det er bare å være litt frampå!

Men jeg tror at det kan være vanskelig å opparbeide seg et statistisk grunnlag for noen og enhver om man ympter frampå om hva som er grunnen til flørtinga sånn med det første :)

Man opparbeider seg ikke et stastistisk grunnlag for statistikkens skyld, da :-)

Jeg har fått telefon, ja. 73 97 93 49... (ingen som så det nå, vel? ;)

Internett får jeg 10. september, sånn "gjør-det-selv"-pakke. Så jeg får prøve å være litt elektriker selv, og evt. få litt hjelp av noen. Ser frem til det!

Chatte litt?

Jeg har fått nummeret ditt før, så det er lagret! :)

Jeg orker ikke å chatte nå, har litt vondt i hodet og feber, så jeg tenkte å snart sett meg ned foran tv og se på film :)

Jeg har fått nummeret ditt før, så det er lagret! :)

Jeg orker ikke å chatte nå, har litt vondt i hodet og feber, så jeg tenkte å snart sett meg ned foran tv og se på film :)

Å jasså...så det har du? *ler*

Hvilken film ble det da? Den som du anbefalte over her?

Hva skjer i kveld? Er formen bra, forresten?

*Klem*

Å jasså...så det har du? *ler*

Hvilken film ble det da? Den som du anbefalte over her?

Hva skjer i kveld? Er formen bra, forresten?

*Klem*

Du har gitt meg nummert før, husker du ikke? :)

Akkurat nå har jeg nettopp kommet på jobben. Er litt bedre i formen, men har jævla mye dotter i øra, for ikke å snakke om at jeg er noe tett i tryne, og hue generelt.

Men mange vil vel påstå at det knapt er noe nytt :)

Du da? Skjer det noe spennende i ditt liv? Nye elskere/elskerinner, eller lignende? :)

Du har gitt meg nummert før, husker du ikke? :)

Akkurat nå har jeg nettopp kommet på jobben. Er litt bedre i formen, men har jævla mye dotter i øra, for ikke å snakke om at jeg er noe tett i tryne, og hue generelt.

Men mange vil vel påstå at det knapt er noe nytt :)

Du da? Skjer det noe spennende i ditt liv? Nye elskere/elskerinner, eller lignende? :)

Nei, det husker jeg ikke :)

Nye elskere og elskerinner? Neida, jeg har gått i kloster. Visste du ikke det?

Noe annet spennende... næh..er bare forferdelig trøtt for tida, og har lyst på FRI! Sov fem timer i går da ungene var på skole og barnehage, men den der omgangssyka som Ida hadde forrige helg har skakkjørt hele uka for meg. Må vel bare regne med sånt, men det er greit så lenge jeg ikke blir dårlig selv. Jeg har hatt kvota mi for i år, så noe forkjølelse på meg blir ikke aktuelt! ;)

Må hjem og legge småttene nå. Pappa er ute og spiller (han spiller i danseband), så det er stille og rolig for oss her i huset for øyeblikket. Men det er ingen seng som ungene kan sove i her, så da må vi nedover igjen... gleder meg til jeg får internett der også! Bare ti dager igjen nå, så...

*Nedtelling*

Nei, det husker jeg ikke :)

Nye elskere og elskerinner? Neida, jeg har gått i kloster. Visste du ikke det?

Noe annet spennende... næh..er bare forferdelig trøtt for tida, og har lyst på FRI! Sov fem timer i går da ungene var på skole og barnehage, men den der omgangssyka som Ida hadde forrige helg har skakkjørt hele uka for meg. Må vel bare regne med sånt, men det er greit så lenge jeg ikke blir dårlig selv. Jeg har hatt kvota mi for i år, så noe forkjølelse på meg blir ikke aktuelt! ;)

Må hjem og legge småttene nå. Pappa er ute og spiller (han spiller i danseband), så det er stille og rolig for oss her i huset for øyeblikket. Men det er ingen seng som ungene kan sove i her, så da må vi nedover igjen... gleder meg til jeg får internett der også! Bare ti dager igjen nå, så...

*Nedtelling*

Godt at du snart får bedre nett-tilgang :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...