Gå til innhold

Eric Sardinas.....


MsSophie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er blakk, forkjøla, feber, dvask, og aner ikke engang hvem Eric Sardinas er.

Og du klager......:(

...ja men jeg har mensen at på til, og den slår du faen ikke!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...ja men jeg har mensen at på til, og den slår du faen ikke!

;-)

Nei, men som jeg har sagt tidligere så tror jeg at dette med mensen er verdens største løgn, en løgn som har pågått i århundrer, og noe dere jenter skryter på dere fordi vi menn aldri kan motbevise at mensen er forbundet med problemer!

En smart løgn, men likevel en løgn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men som jeg har sagt tidligere så tror jeg at dette med mensen er verdens største løgn, en løgn som har pågått i århundrer, og noe dere jenter skryter på dere fordi vi menn aldri kan motbevise at mensen er forbundet med problemer!

En smart løgn, men likevel en løgn! :)

Du har som vanlig helt fullstendig rett;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men som jeg har sagt tidligere så tror jeg at dette med mensen er verdens største løgn, en løgn som har pågått i århundrer, og noe dere jenter skryter på dere fordi vi menn aldri kan motbevise at mensen er forbundet med problemer!

En smart løgn, men likevel en løgn! :)

Mensen er for ramme alvor og det er dårlig gjort av deg å ikke ta den alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen er for ramme alvor og det er dårlig gjort av deg å ikke ta den alvorlig.

Det er nesten så man skulle tro at du selv trodde på det du skrev :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten så man skulle tro at du selv trodde på det du skrev :)

Jeg tror det ikke, jeg vet det :-). 100 % sikkert.

Men hvem er Eric Sardinas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det ikke, jeg vet det :-). 100 % sikkert.

Men hvem er Eric Sardinas?

Du må nesten spørre Ms, for jeg aner ikke hvem han er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nesten spørre Ms, for jeg aner ikke hvem han er..

Jeg har sjekket. Han er en gitarist fra Los Angeles som spiller Deltablues :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er han?

Blues artist i verdens klasse!

Dessuten så er han sexy, noe som selvfølgelig er totalt irrelevant, men siden det er helg og derfor på sin plass å være litt overfladisk, så nevner jeg det likevel;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå, fytti katta.. Hadde han spillt i by'n her en gang til, og jeg hadde vært blakk, så hadde jeg jammen lånt meg noen skilling..

Dæsken han er RÅ...:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden for noen krøller han hadde.

Ja, + at han er RÅ på gitar'n sin...

Så/hørte han på bluesfestivalen her i fjor, og glemmer det aldri.. *dæsken asså*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, + at han er RÅ på gitar'n sin...

Så/hørte han på bluesfestivalen her i fjor, og glemmer det aldri.. *dæsken asså*

Jeg likte bedre blues før. Det å være tilstede på konserter med musikere/band live, er noe helt spesielt.

Hvordan er musikkmiljøet i L.h?

Her er det ganske bra. Har musikklinje på videregående, musikkskole og rockeverksted. Det er mange som holder på med musikk her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte bedre blues før. Det å være tilstede på konserter med musikere/band live, er noe helt spesielt.

Hvordan er musikkmiljøet i L.h?

Her er det ganske bra. Har musikklinje på videregående, musikkskole og rockeverksted. Det er mange som holder på med musikk her.

Det er ganske bra her også.. Nå har ikke jeg fått testa så mye nå i sommer pga diverse "ditt og datt", men litt har jeg jo fått med meg..

Ellers er det jo Laagen Delta Bluesklubb da.:-) http://www.laagendeltabluesklubb.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...