Gå til innhold

Eric Sardinas.....


MsSophie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe. Dere er jo mer kulturelle enn oss. Jeg måtte bare skryte litt av byen min også :-)

...sjøl om din by er på gær'ne si'a... *mobb*

Men er det ikke mye bra musikk på den pub'n..eh...Anfield(?), er det ikke det den heter tro??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...sjøl om din by er på gær'ne si'a... *mobb*

Men er det ikke mye bra musikk på den pub'n..eh...Anfield(?), er det ikke det den heter tro??

Jo, det sies det. Jeg tror de slipper til litt ukjente band også. Jeg er ikke så mye ute på byen lenger :-(

I min ungdomstid var jeg en del på L.h. De tøffeste guttene bodde der. Bryggerikjelleren er vel som den alltid har vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det sies det. Jeg tror de slipper til litt ukjente band også. Jeg er ikke så mye ute på byen lenger :-(

I min ungdomstid var jeg en del på L.h. De tøffeste guttene bodde der. Bryggerikjelleren er vel som den alltid har vært.

Bryggerikjeller'n (Kjeller'n) er det frakkeste biffhuset i by'n... *smatt*

Ok plass og gå på for en øl/dram også.. Og på fredager er det bare ..øhh..39,- for en Irish...*s*

De har pussa opp, så det er ganske mye folk der, iallfall i helgene. Det er blitt veldig fint der.. Du må ta deg en tur vettu...;-))

Jeg skal forresten dit i morra og ha meg en skikkelig biff..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryggerikjeller'n (Kjeller'n) er det frakkeste biffhuset i by'n... *smatt*

Ok plass og gå på for en øl/dram også.. Og på fredager er det bare ..øhh..39,- for en Irish...*s*

De har pussa opp, så det er ganske mye folk der, iallfall i helgene. Det er blitt veldig fint der.. Du må ta deg en tur vettu...;-))

Jeg skal forresten dit i morra og ha meg en skikkelig biff..:-)

hehe "frakk" ja, det var et uttrykk vi brukte mye. Det hadde jeg nesten glemt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe "frakk" ja, det var et uttrykk vi brukte mye. Det hadde jeg nesten glemt :-)

Hehe, ikke mange som skjønner betydningen av det...(frakk)..

Ganske så lokalt utrykk ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...