Gjest quale Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 Jeg har lagt merke til at du aldri gir noen som helst ledetråd til temaet i "topic'n" din. Det syns jeg er en uting! ...og faktisk litt dårlig folkeskikk.... 0 Siter
Gjest Z@pvir Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 Jeg har lagt merke til at du aldri gir noen som helst ledetråd til temaet i "topic'n" din. Det syns jeg er en uting! ...og faktisk litt dårlig folkeskikk.... Ja, det er skikkelig irriterende! 0 Siter
Gjest jeg kan... Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Say goodbye med Eva Cassidy er utrolig fin:-) 0 Siter
veslo Skrevet 2. september 2002 Forfatter Skrevet 2. september 2002 Jeg har lagt merke til at du aldri gir noen som helst ledetråd til temaet i "topic'n" din. Det syns jeg er en uting! ...og faktisk litt dårlig folkeskikk.... Aldri?? Den var no litt drøy... Men, men.... Eg skal ta tankane dine til ettertanke... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.