Gå til innhold

DOL-galleriet


BettyBlue

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvorfor ikke ?

Har ingen nye bilder, er lite fotogen, og vet ikke hvordan jeg ordner det med scanneren på jobb.

Tre gode unnskyldninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen nye bilder, er lite fotogen, og vet ikke hvordan jeg ordner det med scanneren på jobb.

Tre gode unnskyldninger...

Hvis du bor i Oslo-området kan du jo prøve å komme deg avgårde på et minitreff, så kan du få en med digitalkamera til å ta noen bilder.

Er du heldig blir du fornøyd nok med et til å sende inn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bor i Oslo-området kan du jo prøve å komme deg avgårde på et minitreff, så kan du få en med digitalkamera til å ta noen bilder.

Er du heldig blir du fornøyd nok med et til å sende inn :-)

Mini-treff...

*ler*

Jeg trodde det var treff med barn, inntil for en uke eller to siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupp, deg :)

Jeg hadde ikke sett deg før. Er litt treg, jeg. Var mange andre der jeg ikke hadde sett også :)

Jamen jeg har altså bytta ut bildet fra nittenhundreognittifem. Skjønte at sånn kunne jeg ikke holde på, å vise bilde av meg selv fra den gang jeg var ung.

Dermed satte jeg inn et nakenbilde. (jeg vil iallefall at lion skal tro det.)(faktum er at jeg sitter i undertøyet på toget) (det går nemlig fint an)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen jeg har altså bytta ut bildet fra nittenhundreognittifem. Skjønte at sånn kunne jeg ikke holde på, å vise bilde av meg selv fra den gang jeg var ung.

Dermed satte jeg inn et nakenbilde. (jeg vil iallefall at lion skal tro det.)(faktum er at jeg sitter i undertøyet på toget) (det går nemlig fint an)

Sitter du i undertøyet på det bildet? Skuffende at du da har klipt bort resten av kroppen :)

Oki, da har jeg kanskje sett deg før, men det bildet har jeg ikke sett før.

Det var forresten fint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini-treff...

*ler*

Jeg trodde det var treff med barn, inntil for en uke eller to siden...

Nei, det er vel heller snakk om færre treffdeltakere :-)

Mikrotreff er når det bare er sånn ca. 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er vel heller snakk om færre treffdeltakere :-)

Mikrotreff er når det bare er sånn ca. 2.

2 stykker alene på et hotellrom...? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...