Gå til innhold

DOL-galleriet


BettyBlue

Anbefalte innlegg

2 stykker alene på et hotellrom...? :-)

Det er vel strent tatt et slags mikrotreff det også, og det har nok forekommet for en del sitt vedkommende.

Men et mikrotreff kan vel så gjerne foregå på en kafé, da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter du i undertøyet på det bildet? Skuffende at du da har klipt bort resten av kroppen :)

Oki, da har jeg kanskje sett deg før, men det bildet har jeg ikke sett før.

Det var forresten fint! :)

Det er bassisten som har klippet det vekk, heh.

Bildet er litt mørkt, men på nattog er det jo gjerne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bassisten som har klippet det vekk, heh.

Bildet er litt mørkt, men på nattog er det jo gjerne det.

Ja, det var mørkt på den ene siden, men jeg trodde det skulle være sånn, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 stykker alene på et hotellrom...? :-)

Mikrotreff på hotellrom? Oki, I am game! :)

For øvrig er Sing ram med kamerat, og går du i miniskjørt bør du holde beina samla, for du vet aldri hvor han etter ett par øl ligger og knipser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var mørkt på den ene siden, men jeg trodde det skulle være sånn, jeg...

Alt var helt tilfeldig. Ansiktet er speilbildet i vinduet.

Det er BettyBlue 37,2 grader om morgenen (kl 06!)

Han bassisten har også kutta vekk palmene i bakgrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt var helt tilfeldig. Ansiktet er speilbildet i vinduet.

Det er BettyBlue 37,2 grader om morgenen (kl 06!)

Han bassisten har også kutta vekk palmene i bakgrunn.

Er det speilbildet? Hmmm må sjekke igjen, jeg.. Isåfall var det et godt tatt bilde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jamen jeg har altså bytta ut bildet fra nittenhundreognittifem. Skjønte at sånn kunne jeg ikke holde på, å vise bilde av meg selv fra den gang jeg var ung.

Dermed satte jeg inn et nakenbilde. (jeg vil iallefall at lion skal tro det.)(faktum er at jeg sitter i undertøyet på toget) (det går nemlig fint an)

Faen, jeg ville også bytte ut til nyere bilde og da fikk jeg beskjed om at det var litt uklart og så hadde jeg solbriller på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, jeg ville også bytte ut til nyere bilde og da fikk jeg beskjed om at det var litt uklart og så hadde jeg solbriller på meg.

Solbriller kan man ikke ha altså.

Om de er aldri så fine!

Nå må vi passe på at bassisten ikke angrer, og setter på plass det gamle bildet igjen. For jeg er enig i at det kanskje er litt utydelig, selv om man ser at det er meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solbriller kan man ikke ha altså.

Om de er aldri så fine!

Nå må vi passe på at bassisten ikke angrer, og setter på plass det gamle bildet igjen. For jeg er enig i at det kanskje er litt utydelig, selv om man ser at det er meg.

Jeg fikk nå sett det forrige også :-) Sjekk mailen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mange som sender inn "tulle" bilder. Eller sender de fleste inn faktiske bilder av seg selv??? Men dere på østlandet kjenner vel hverandre så godt etter alle treffene deres, at det er vel ikke vits i å "fake" det heller? ;-Þ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...