Gå til innhold

Hora fra murmansk avlægg rapport:D


Solsikke

Anbefalte innlegg

Du har virkelig forstått det du:D

Ja jeg er jo kvinnfolk og må omgås mange kvinnfolk. Det kan være slitsomt. Dessuten har jeg vært på nattklubb på Sortland en gang.

Men jeg må vel si at jeg ble tatt godt vare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Solsikke

    21

  • SierDuDet

    20

  • BettyBlue

    10

  • rufsetufsa

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Du veit da vel at nordlendinger elsker å slenge med leppa, og at man gjerne kan se ut som pene lope krus og likevel beskyldt for å se ut som ei murmanskhore.

Og usikre jenter på fylla kan lire av seg så mangt!

Det er jo i og for seg en fin ting med dere nordlendinger: Dere har det i kjeften!

Det liker jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at dere har blitt så gode venner, da, og det er merkelig hvordan man kan møte folk man liker selv her på dol :)

Mulig huset er skummelt, men det er da unektelig ganske behagelig å sitte inne i varmen, og høre vinden ule utenfor! :)

Lillelurven er kjempe kos og vi har virkelig funnet tonen:D

Ehh det der med vinden, ehhh spørr meg igjen når jeg er kommet hjem til sambo*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er jo kvinnfolk og må omgås mange kvinnfolk. Det kan være slitsomt. Dessuten har jeg vært på nattklubb på Sortland en gang.

Men jeg må vel si at jeg ble tatt godt vare på.

Jeg skal ikke klage jeg heller. Ble tatt godt vare på jeg også:) Lillelurven er den perfekte vertinne, med den oppvartingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven er kjempe kos og vi har virkelig funnet tonen:D

Ehh det der med vinden, ehhh spørr meg igjen når jeg er kommet hjem til sambo*s*

Nå som du er i huset hennes og du ser at hun sover...

Kan du ikke ta deg en liten rundt rundt, bare for å snoke litt, og se om du kan finne noen tegn til denne skofetishen jeg har som teori at hun har?

Gjør meg den tjenesten, men ikke si det til henne..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som du er i huset hennes og du ser at hun sover...

Kan du ikke ta deg en liten rundt rundt, bare for å snoke litt, og se om du kan finne noen tegn til denne skofetishen jeg har som teori at hun har?

Gjør meg den tjenesten, men ikke si det til henne..

:)

Hehe, liker ikke snoke i andres saker. Men hun har både mye fine klær og mye fine sko, det kan jeg bekrefte*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, liker ikke snoke i andres saker. Men hun har både mye fine klær og mye fine sko, det kan jeg bekrefte*s*

Ok.. så du sier med andre ord bare "ingen kommentar" i forhold til hennes skofetish?

I see......:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. så du sier med andre ord bare "ingen kommentar" i forhold til hennes skofetish?

I see......:)

Jeg sier at hun har mye pene sko ja:) Men hun har vel selv sagt at hun har en lidenskap til sko. Så får hun fortelle deg mer i morgen tidlig.

Når hun sitter her og jeg sover*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier at hun har mye pene sko ja:) Men hun har vel selv sagt at hun har en lidenskap til sko. Så får hun fortelle deg mer i morgen tidlig.

Når hun sitter her og jeg sover*s*

Jeg tenkte bare du kunne finne noen håndfaste bevis, gjerne ta noen bilder, for så å maile informasjonen, som selvsagt blir mellom oss, til meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte bare du kunne finne noen håndfaste bevis, gjerne ta noen bilder, for så å maile informasjonen, som selvsagt blir mellom oss, til meg! :)

ahh skjønte hva du mente:) Bare som du skal ha?

Ehh du den katta bråker værre en vinden, så den blir igjen på kjøkkenet.

Men digitalkameraet mitt er fritt for strøm og lader ligger hjemme, så det blir dårlig med bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh skjønte hva du mente:) Bare som du skal ha?

Ehh du den katta bråker værre en vinden, så den blir igjen på kjøkkenet.

Men digitalkameraet mitt er fritt for strøm og lader ligger hjemme, så det blir dårlig med bilder.

Jaja, det var verdt et forsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, det var verdt et forsøk :)

Ja det var det, men hadde det ikke vært for at jeg mangler lader så hadde jeg kanskje vært så frekk*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var det, men hadde det ikke vært for at jeg mangler lader så hadde jeg kanskje vært så frekk*s*

Jeg tenkte kanskje jeg kunne lurt deg nå når du er litt småberuset, vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte kanskje jeg kunne lurt deg nå når du er litt småberuset, vet du :)

Skjønte den, men jeg begynner å bli edru nå skjønner du:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte den, men jeg begynner å bli edru nå skjønner du:D

Typisk meg å være for sent ute..

Burde slått til med mine upassende forslag for flere timer siden.

Jeg forstår det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk meg å være for sent ute..

Burde slått til med mine upassende forslag for flere timer siden.

Jeg forstår det nå.

hehe ja skjønner det, men da slet jeg med andre upassende forslag så det spørs om du hadde vært heldig da:) Neida tuller bare.

Men nå skal jeg komme meg i seng.

*nuss og klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja skjønner det, men da slet jeg med andre upassende forslag så det spørs om du hadde vært heldig da:) Neida tuller bare.

Men nå skal jeg komme meg i seng.

*nuss og klem*

Sov godt :)

*Klem*

(Det var fælt og jeg klemte her i natt, er egentlig i mot sånt) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov godt :)

*Klem*

(Det var fælt og jeg klemte her i natt, er egentlig i mot sånt) :)

Jasså? Ikke glem å gi meg en før du stikker. Knis.

Jeg er heller ikke slik, bare til de som virkelig kan se ut å trenge det. Det er jo noen få sånne her også.

Gap. Nå er jeg sjikli trøtt!!

Huha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså? Ikke glem å gi meg en før du stikker. Knis.

Jeg er heller ikke slik, bare til de som virkelig kan se ut å trenge det. Det er jo noen få sånne her også.

Gap. Nå er jeg sjikli trøtt!!

Huha.

Nå er jeg jo så godt i gang, så du skal selvsagt få en når jeg går du også, men jeg går ikke enda! :)

Dessuten ville du jo gi meg.. eh...var det ris du ville gi meg tidligere i dag? :)

Nei.. filleriste meg var det kanskje du følte for å gjøre i ny og ne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg jo så godt i gang, så du skal selvsagt få en når jeg går du også, men jeg går ikke enda! :)

Dessuten ville du jo gi meg.. eh...var det ris du ville gi meg tidligere i dag? :)

Nei.. filleriste meg var det kanskje du følte for å gjøre i ny og ne :)

Nei ikke rise deg, men riste deg ja. Kanskje ikke i filler, men til du blir bustete på hue og må rette på slipset etterpå.

Her har vi forresten plutselig Chicago!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...