Gå til innhold

Hora fra murmansk avlægg rapport:D


Solsikke

Anbefalte innlegg

Nei ikke rise deg, men riste deg ja. Kanskje ikke i filler, men til du blir bustete på hue og må rette på slipset etterpå.

Her har vi forresten plutselig Chicago!

Hehe, ja, den er det lenge siden jeg har hørt!

Ser dem for meg der de står og synger med 80-talls sleikene sine, men det er i det minste langt bedre enn det meste som blir produsert i dag!

Jeg trenger å filleristes i ny og ne, så det er helt greit at enkelte får lyst til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Solsikke

    21

  • SierDuDet

    20

  • BettyBlue

    10

  • rufsetufsa

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Nå er jeg jo så godt i gang, så du skal selvsagt få en når jeg går du også, men jeg går ikke enda! :)

Dessuten ville du jo gi meg.. eh...var det ris du ville gi meg tidligere i dag? :)

Nei.. filleriste meg var det kanskje du følte for å gjøre i ny og ne :)

Forresten. Det er fint at jeg ikke er den eneste nattevakten her!

Det fører med seg noe det også: Jeg hygger meg, og har ikke fått gjort noe av det jeg skulle inatt. Derfor må jeg snart begynne å gjøre det. Papir-, journal- og medisinstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, den er det lenge siden jeg har hørt!

Ser dem for meg der de står og synger med 80-talls sleikene sine, men det er i det minste langt bedre enn det meste som blir produsert i dag!

Jeg trenger å filleristes i ny og ne, så det er helt greit at enkelte får lyst til det :)

Fint. Det er innmari gøy å filleriste folk. Da har jeg litt kontroll, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten. Det er fint at jeg ikke er den eneste nattevakten her!

Det fører med seg noe det også: Jeg hygger meg, og har ikke fått gjort noe av det jeg skulle inatt. Derfor må jeg snart begynne å gjøre det. Papir-, journal- og medisinstyr.

Jeg derimot, har selvsagt gjort alt jeg skulle gjort i natt, bortsett fra å lese litt...

Men mine plikter blir selvsagt gjort! :)

Ja, tiden går en del fortere når man hygger seg, og man ikke lenger føler at man er den eneste som er våken for å holde dette landet i gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint. Det er innmari gøy å filleriste folk. Da har jeg litt kontroll, liksom.

Jeg har egentlig aldri blitt skikkelig filleristet, i hvertafall ikke på veldig veldig lenge.

Men det er kanskje bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså? Ikke glem å gi meg en før du stikker. Knis.

Jeg er heller ikke slik, bare til de som virkelig kan se ut å trenge det. Det er jo noen få sånne her også.

Gap. Nå er jeg sjikli trøtt!!

Huha.

Æ dokker ferdig me å bank tørrfæsken nå, du husket vel at den ikke skal taes med i senga, blir så mye smuler ( som kjeks)? *knaaaaakkk* Håper du får en fin morgen uten for mye hodepine? *skål*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha lest litt forklaringer nedover skjønte jeg etterhvert at det ikke var Lillelurven som kallte deg en hore fra Murmansk. For sånne små østlendinger som meg er det ikke barebare å følge dialekten din...og tro meg, jeg forsøkte...hehehe

Høres ut som om dere hadde det morsomt i går...en smule morsommere enn kroppen har det i dag kanskje? :-Þ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper for guds skyld at din måte å skrive på skyldes fyll, og ikke det faktum at du snakker sånn.

Snakker dere sånn er det trossalt imponerende at dere i det hele tatt klarte å dra med en mann hjem! :)

Ellers er det fint at dere hadde en fin natt, men jeg mistenker at morgendagen ikke blir like hyggelig!

Jeg ramla forresten litt av i forhold til hvorfor du forklarte om deres toalettbesøk, men det kan enten skyldes ditt fyllevrøvl, din dialekt, eller min trøtthet!

Sov godt! :)

Det er jo ingen problem for de å få med mannfolk hjem, uansett hva du måtte mene om dialekten.

De er jo i nord, så mannfolkene har jo samme dialekt, jo... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ingen problem for de å få med mannfolk hjem, uansett hva du måtte mene om dialekten.

De er jo i nord, så mannfolkene har jo samme dialekt, jo... :-)

I tillegg til at mannfolk der ikke er reint lite desperate etter hele dager på vidda, med reinsdyr i blikket, og knapt ei hora fra murmansk for øyet.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til at mannfolk der ikke er reint lite desperate etter hele dager på vidda, med reinsdyr i blikket, og knapt ei hora fra murmansk for øyet.

:)

Visste ikke at var vidder på Lofoten... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at var vidder på Lofoten... :-)

Ikke vet jeg, men alt man finner nord for Trondheim er samer. Det er noe alle vet.

Nå stikker jeg på jobb, igjen.

Galskap, ikke sant? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vet jeg, men alt man finner nord for Trondheim er samer. Det er noe alle vet.

Nå stikker jeg på jobb, igjen.

Galskap, ikke sant? :)

Da er du bra uviten! Du hadde trengt deg en tur på byen i Tromsø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vet jeg, men alt man finner nord for Trondheim er samer. Det er noe alle vet.

Nå stikker jeg på jobb, igjen.

Galskap, ikke sant? :)

Så frekk du er, da?

Du er vel god på statistikk, så da regner du vel fort ut hvor stor andelen samer er nord for Trondheim.

Eller betyr fakta lite, kanskje, i og med at du har bestemt deg...? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha lest litt forklaringer nedover skjønte jeg etterhvert at det ikke var Lillelurven som kallte deg en hore fra Murmansk. For sånne små østlendinger som meg er det ikke barebare å følge dialekten din...og tro meg, jeg forsøkte...hehehe

Høres ut som om dere hadde det morsomt i går...en smule morsommere enn kroppen har det i dag kanskje? :-Þ

Ja ikke enkelt å følge mitt fyllevrøl*s* Selv om jeg ikke var så veldig full akkurat der. Men det var nok ingen av oss som kalte hverandre hore. Det var ei anna ungjente som kom med den slengkommentaren:)

Lader opp kameraet nå så får du kanskje se bilder etterhvert:D Så kan du se om du ser noen grunn til at hun kalte oss det da*s*

hehe, formen i dag var grei den, men er skrekkelig tørst og salthungrig kan du skjønne hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov godt :)

*Klem*

(Det var fælt og jeg klemte her i natt, er egentlig i mot sånt) :)

Det er jo bare kos med litt klemming da SDD:) Om jeg treffer deg i RL skal du få en skikkelig bamseklem av meg*s*

Skremte jeg deg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vet jeg, men alt man finner nord for Trondheim er samer. Det er noe alle vet.

Nå stikker jeg på jobb, igjen.

Galskap, ikke sant? :)

Samer i Lofoten?????

Hm.... Muligens finnes det vell en eller to.....

Bor her jeg da, og har faktisk ikke møtt noen her jeg...

*lålåleilålåleilåa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at dere to hadde det riktig så artig.

Følger du/dere trang til det, så mottar jeg gjerne bilde av dere :-)

Holder på å lage fellesskap på msn nå. Så om Lurven godkjenner det legger jeg ut link her. Men det ble altså ikke tatt så mange bilder. Og det er flest bilder av Lillelurven*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å lage fellesskap på msn nå. Så om Lurven godkjenner det legger jeg ut link her. Men det ble altså ikke tatt så mange bilder. Og det er flest bilder av Lillelurven*s*

Ok. Den er grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...