Gå til innhold

Muhammed Ali


Grip

Anbefalte innlegg

Jeg skal ikke bestride din beskrivelse om Muhammed Ali storhet og betydning innen boksesporten og raseproblematikken.

Jeg synes det er patetisk at den mannen blir "dyttet frem" i diverse anledninger når det virker som om han ikke helt vet hva han er med på selv. Litt hjernedød, m.a.o.

Som de fleste mennesker som besitter penger og/eller berømmelse, er det flokker av hyener som vil beite på dem..sikkert så også med Muhammed Ali.

I programmet i går kveld opplyste de at MA hadde Parkinsons syndrom. Dette skal visstnok hemme bevegelsene, men hodet skal være klart nok.

Der er altså mulig at fyren har sin forstand i behold, men "kun" er hemmet i sine bevegelser og sin motorikk.

Så langt om mine medisinske vurderinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er berre fordi du er heit på fyren det, di skamlause tøyte ;-)

....ja, jeg vet det er primitivt, men det er noe eget med muskeløse menn som kan sloss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke bestride din beskrivelse om Muhammed Ali storhet og betydning innen boksesporten og raseproblematikken.

Jeg synes det er patetisk at den mannen blir "dyttet frem" i diverse anledninger når det virker som om han ikke helt vet hva han er med på selv. Litt hjernedød, m.a.o.

Han er helt oppegående i hodet, så det du sier der faller på sin egen urimelighet.

"..............."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har en hel masse interesser (fra fisking til elekrtonikk), men "få" av dem innebærer å slå ned andre mennesker, eller beundring av mennesker som gjør det!

Med vennlig hilsen

Det der var kraftig homofilt sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var helt hekta på temaet i tenåra, og kan ikke si meg annet enn enig. Det var stort å se han tenne ol-ilden! Han er mer enn en bokser ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...