Gå til innhold

Hvem i svarte huleste..


Gjest carlina

Anbefalte innlegg

Det er vel ikke noen tvil om at en fødsel er noe av det største som fins, men en 3-åring bør forskånes fra å se sin egen mor hyle i smerter i timesvis, ja..

Men skulle ikke hun ta keisersnitt da?

(Har noe forresten satt seg fast på !-tasten din idag?)

:)

"men en 3-åring bør forskånes fra å se sin egen mor hyle i smerter i timesvis, ja.." Hmm..det er da slett ikke alle fødende som hyler i det hele tatt. Jeg gjorde ikke det i hvert fall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, jeg syns nå ikke det høres så ille ut jeg da. Sannsynligvis har de noen andre som kan overta ansvaret for tre-åringen om det skulle behøves. Og selv om han skulle være med på fødselen, så står han da sikkert ikke "klint opp" mellom beina til mora og får med seg alt heller da.

Det er da dems eget valg det om de vil ha med sønnen eller ikke.

"Det er da dems eget valg det om de vil ha med sønnen eller ikke."

Ånei, det er nok ikke det. Det er vi dolere som bestemmer det. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er da dems eget valg det om de vil ha med sønnen eller ikke."

Ånei, det er nok ikke det. Det er vi dolere som bestemmer det. ;-)

åååå, faen, glemte det, jeg. det er jo på DOL jeg er nå ja! Stedet der man skal la andre dolere bestemme hva man skal gjøre *slår seg hardt i hodet* ;) beklager så mye, skal aldri gjenta seg *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er da dems eget valg det om de vil ha med sønnen eller ikke."

Ånei, det er nok ikke det. Det er vi dolere som bestemmer det. ;-)

Ja, sånt avgjør vi med en FU, så får de bare rette seg etter den.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er da dems eget valg det om de vil ha med sønnen eller ikke."

Ånei, det er nok ikke det. Det er vi dolere som bestemmer det. ;-)

*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ikke noen tvil om at en fødsel er noe av det største som fins, men en 3-åring bør forskånes fra å se sin egen mor hyle i smerter i timesvis, ja..

Men skulle ikke hun ta keisersnitt da?

(Har noe forresten satt seg fast på !-tasten din idag?)

:)

har ikke hørt om NOEN som hyler i timesvis jeg. Fra meg kom det ikke mer enn et grynt da hodet kom. Fra min datter kom det ikke annet enn "hold kjeft mamma"! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal vel sitte på utsiden og vente på at babyen blir skjært ut.

Forøvrig husker jeg ikke spesielt mye fra jeg var tre år, faktisk ingenting...

Nei - man burde ikke vært grei med unga i det hele tatt - for de husker jo søren meg ikkeno av det !*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet aldri hva som kan skje på en fødestue, så jeg er helt enig i akkurat det. Å ta med seg en liten unge inn dit er komplett idiotisk og uforståelig for meg. Spesielt når man tenker på at den mora (Victoria) har råd til å spandere på seg barnevakt....

Men når det gjelder hyling, vet jeg ikke helt, Carlina. Jeg hylte ikke en eneste gang under fødselen, jeg. Jeg sa ikke au engang :) Men jeg bannet litt et par ganger da, når jeg synes jordmora var litt plagsom..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet aldri hva som kan skje på en fødestue, så jeg er helt enig i akkurat det. Å ta med seg en liten unge inn dit er komplett idiotisk og uforståelig for meg. Spesielt når man tenker på at den mora (Victoria) har råd til å spandere på seg barnevakt....

Men når det gjelder hyling, vet jeg ikke helt, Carlina. Jeg hylte ikke en eneste gang under fødselen, jeg. Jeg sa ikke au engang :) Men jeg bannet litt et par ganger da, når jeg synes jordmora var litt plagsom..!

Nei jeg ga ikke fra meg et pip jeg heller,men jeg fikk sterk følelse av slakte hus begge gangene jeg var der pga all hylinga rund meg!

PS God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - man burde ikke vært grei med unga i det hele tatt - for de husker jo søren meg ikkeno av det !*s*

Ja når du sier det, så burde jeg kanskje ta en tur til psykologen.

Jeg har kanskje blitt mishandlet som barn.

(Husker hvertfall ikke at noen var snill med meg...) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja når du sier det, så burde jeg kanskje ta en tur til psykologen.

Jeg har kanskje blitt mishandlet som barn.

(Husker hvertfall ikke at noen var snill med meg...) :-)

Jeg snakket med min datter nå 11, -om at jeg kilte henne på ryggen i 2 timer hver kvled til hun var 5 år, for å få henne til å sove.........da sa hun: "gjorder du?".....og jeg sa; "Hva?!?!??! hukser du det ikke???? - ALL den kilinga rett ut av vinduet!!" - Da lo hun ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med min datter nå 11, -om at jeg kilte henne på ryggen i 2 timer hver kvled til hun var 5 år, for å få henne til å sove.........da sa hun: "gjorder du?".....og jeg sa; "Hva?!?!??! hukser du det ikke???? - ALL den kilinga rett ut av vinduet!!" - Da lo hun ! :-)

*ler*

Der ser du, de husker ikke en dritt! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har ikke hørt om NOEN som hyler i timesvis jeg. Fra meg kom det ikke mer enn et grynt da hodet kom. Fra min datter kom det ikke annet enn "hold kjeft mamma"! :-)

JEG hylte i timevis.

Det begynte klokken 01 på natten, og da var ikke mormunnen moden engang.

Kan du tenke deg noe verre enn at man tror man snart er ferdig, og så har det ikke engang begynt... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

Der ser du, de husker ikke en dritt! ;-)

nesten litt imponert over at du klarte å lese innlegget mitt med alle de skrivefeilene jeg----etter at det valget under her, -men Forhåndsvisning/Send Innlegg har kommet - så tar jeg oftere sjanser...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...