Gå til innhold

hvor i trondheim får man kjøpt rettetang??


Gjest ellapella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • rufsetufsa

    8

  • mrxx

    2

  • naiv

    2

  • Nyco

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest ikke undertegnet

Dette er det tredje hvor-i-trondheim-får-man-kjøptinnlegget fra deg i løpet av kort tid. Har man ikke Gule Sider i Trondheim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ellapella

Dette er det tredje hvor-i-trondheim-får-man-kjøptinnlegget fra deg i løpet av kort tid. Har man ikke Gule Sider i Trondheim?

har du noe imot at jeg spørr her eller??

får greie svar her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

har du noe imot at jeg spørr her eller??

får greie svar her!

Tja, det ser jo unektelig sånn ut da, at trøndere ikke klarer å orientere seg i forbrukerjungelen og må ty til andres evne til å finne ut ting for dem. Ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ellapella

Tja, det ser jo unektelig sånn ut da, at trøndere ikke klarer å orientere seg i forbrukerjungelen og må ty til andres evne til å finne ut ting for dem. Ikke sant?

har du seriøst et problem med at jeg spørr om hvor jeg får kjøpt ei rettetang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest basilika

har du noe imot at jeg spørr her eller??

får greie svar her!

Er litt enig med "ikke undertegnet"... selv et barn vet at dette er et produkt som selges i elektriske forretninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ellapella

Er litt enig med "ikke undertegnet"... selv et barn vet at dette er et produkt som selges i elektriske forretninger.

jaaah.. og problemet var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det ser jo unektelig sånn ut da, at trøndere ikke klarer å orientere seg i forbrukerjungelen og må ty til andres evne til å finne ut ting for dem. Ikke sant?

Vi trøndere er bare så utrolig smart at istedet for å lete fram i forbruker jungelen, sparer vi tid på å få svaret her inne på 3 min,med bare få taste trykk!

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi trøndere er bare så utrolig smart at istedet for å lete fram i forbruker jungelen, sparer vi tid på å få svaret her inne på 3 min,med bare få taste trykk!

;o)

Skikkelige luringer, dere... :-)

Men det går vel faktisk an å tenke litt selv, før man spør.

Regner med du er enig...? :-)

Hvordan gikk forresten rekrutteringen i natt? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ellapella

Vi trøndere er bare så utrolig smart at istedet for å lete fram i forbruker jungelen, sparer vi tid på å få svaret her inne på 3 min,med bare få taste trykk!

;o)

næmli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ellapella

Skikkelige luringer, dere... :-)

Men det går vel faktisk an å tenke litt selv, før man spør.

Regner med du er enig...? :-)

Hvordan gikk forresten rekrutteringen i natt? ;-)

når man ikke vet hvor det selges rettetanger, så er det faktisk galt å spørre altså?

interessant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

når man ikke vet hvor det selges rettetanger, så er det faktisk galt å spørre altså?

interessant

Ja, hvis du ikke skjønner at det er en elektrisk artikkel som fås kjøpt i endel butikker, så er du unnskyldt. Da skjønner jeg at du må spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ellapella

Ja, hvis du ikke skjønner at det er en elektrisk artikkel som fås kjøpt i endel butikker, så er du unnskyldt. Da skjønner jeg at du må spørre.

Du trenger ikke å si at jeg er unnskylt, for du får meg ikke til å beklage at jeg spurte om hvor jeg kunne få kjøpt rettetang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest basilika

jaaah.. og problemet var?

Det trenger ikke være noe "problem" fordi man gir en flyktig kommentar til noe man har en eller annen mening om...

Hvis du er den personen som gang på gang spør om hvor man får kjøpt selvfølgelige ting i Trondheim, så må du nesten regne med å få noen kommentarer av småkritisk karakter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ellapella

Det trenger ikke være noe "problem" fordi man gir en flyktig kommentar til noe man har en eller annen mening om...

Hvis du er den personen som gang på gang spør om hvor man får kjøpt selvfølgelige ting i Trondheim, så må du nesten regne med å få noen kommentarer av småkritisk karakter...

jeg vil da bare ha noen tips. greit å forhøre seg litt.

komme her å lage kvalm etter et så uskyldig spørsmål, synes jeg er rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det tredje hvor-i-trondheim-får-man-kjøptinnlegget fra deg i løpet av kort tid. Har man ikke Gule Sider i Trondheim?

Det står som regel i overskriften hva innlegget handler om. Dette innlegget var jo ikke noe for deg, hopp da over det. Eller må du lese alt på dol? Folk må da få lov til å spørre om hva de vil, det er det som er vitsen med åpent forum.

Det er ihvertfall mer meningsløst å kritisere disse innleggene enn å skrive dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelige luringer, dere... :-)

Men det går vel faktisk an å tenke litt selv, før man spør.

Regner med du er enig...? :-)

Hvordan gikk forresten rekrutteringen i natt? ;-)

Hmm jeg tror jeg køyet før deg i natt,så det er vel du som skulle hatt nattevakten....eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke å si at jeg er unnskylt, for du får meg ikke til å beklage at jeg spurte om hvor jeg kunne få kjøpt rettetang.

Lykke til med kjøp av rettetang, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...