Gå til innhold

hvor i trondheim får man kjøpt rettetang??


Gjest ellapella

Anbefalte innlegg

Carlina og jeg (og mange andre jenter) er enige i at mannen er underlegen kvinnen.

Verden ville vært et bedre sted dersom alle menn var klar over dette også.

Vi har på grunnlag av dette startet organisert slavehandel/utleie, hvor slavene selvsagt er (frivillige) menn...

Du er hjertelig velkommen!

Tja, om jeg er enig i det dere mener tror jeg ikke vi skal diskutere, historien viser jo noe helt annet enn det dere påstår:-)

Men hvis jeg kan velge oppdragene og de er av interesse, så kanskje jeg stiller meg til disposisjon. Det kan jo bli spennende det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • rufsetufsa

    8

  • mrxx

    2

  • naiv

    2

  • Nyco

    2

Mest aktive i denne tråden

Tja, om jeg er enig i det dere mener tror jeg ikke vi skal diskutere, historien viser jo noe helt annet enn det dere påstår:-)

Men hvis jeg kan velge oppdragene og de er av interesse, så kanskje jeg stiller meg til disposisjon. Det kan jo bli spennende det:-)

Se det er gutten sin!

Nå blir nok Carlina glad, en mindre å rekruttere... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...