Gå til innhold

"Afro" fletter.....anybody


afytos

Anbefalte innlegg

Men du - blir ikke sånne fletter ganske stygge etter et par måneder når det andre håret vokser ut ? Og når man tar dem ut, er ikke håret ødelagt slik at man må klippe det? Jeg aner ikke, men mener jeg har hørt det.

En av naboene mine fikk gjort det i Paris, det var veldig pent og varte noen måneder, men etterpå klipte hun håret kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vasket det ikke så ofte, og når jeg gjorde det, var det bare lett skylling og klapping med håndkle.

Kjøp en god hårvoks som du kan klemme inn i flettene, så holder de seg pene lettere. Hvis endene på løshjår fliser seg opp, kan du brenne litt på dem (sant!).

Jeg hadde ganske kort hår med lugg da jeg fikk fletter, og mitt holdt seg i ca 4 mnd før det begynte å bli stygt og flettene ble løse.

Men jaggu fikk jeg sunt og godt hår etterpå! Det var helt suverent, hadde jo hvilt så lenge.

Okay, det med hårvoksen hørtes ut som en smart ide....

Supert at ditt hår ble så fint etterpå. Jeg hadde basert meg på å klippe det om nødvendig. Men da kan det jo være at jeg slipper det ;-)

*løper ut for å kjøpe hårvoks...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasket det ikke så ofte, og når jeg gjorde det, var det bare lett skylling og klapping med håndkle.

Kjøp en god hårvoks som du kan klemme inn i flettene, så holder de seg pene lettere. Hvis endene på løshjår fliser seg opp, kan du brenne litt på dem (sant!).

Jeg hadde ganske kort hår med lugg da jeg fikk fletter, og mitt holdt seg i ca 4 mnd før det begynte å bli stygt og flettene ble løse.

Men jaggu fikk jeg sunt og godt hår etterpå! Det var helt suverent, hadde jo hvilt så lenge.

Du....klødde du noe innmari sånn helt i starten? Jeg fikk de på lørdag, og sitter nå og klør på hodebunnen.....Heise irriterende når man ikke kan "skrubbe" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du....klødde du noe innmari sånn helt i starten? Jeg fikk de på lørdag, og sitter nå og klør på hodebunnen.....Heise irriterende når man ikke kan "skrubbe" ;-)

Bruk en blyant eller strikkepinne og klø forsiktig innunder, så ødelegger du ikke flettene. Det går over snart - bare uvant for hodebunnen din foreløpig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...