Gå til innhold

Ang, folk som irriterer seg over personlige innlegg!!


Trollmor

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå må folk slutte å irritere seg over at noen sender oppmuntrende hilsener til hverandre!!!! Dette forumet er ikke som det var lenger, og det er takket være enkelte surmagede personer som kanskje ikke er så mye her inne en gang! Er det så forbaska vanskelig å hoppe over et innlegg som ikke er interessant for deg? Det har i allefall aldri vært noe problem for meg........og jeg har vel vært på dette forumet i 3-4 år!

Til slutt vil jeg si at det varmer så godt når andre tenker på en og sender en personlig melding. Det viser bare at folk bryr seg om hverandre, og vil hverandre vel!

Håper at det kan bli som det var her inne igjen - med både personlige meldinger og at de nygravide for lov til å være her! :o)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ikke nå...

Du liker visst ufred du, siden du begynner å dra fram dette akkurat når det begynte å normalisere seg igjen her inne.

Kan du/dere ikke la dette ligge nå, vær så snill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva med å bruke meldinger? Så slipper en ufred eller å være redd for at noen skal irritere seg over hverandre. Meldinger er ett kjekt forum*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, nå trodde jeg endelig vi var ferdige med den debatten, men akk...

Hei ikke undertegnet! Siden du er her så ofte er det jo rart du ikke har fått et eget nick enda? :o)

Vet at denne "debatten" har pågått en stund, men jeg har ikke sagt min mening ennå, og det gjorde jeg nå!! Jeg la merke til at tieto skrev en pers. melding, og det tok ikke så lange tiden før det kom en kommentar.

Håper dette var en oppklaring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ikke undertegnet! Siden du er her så ofte er det jo rart du ikke har fått et eget nick enda? :o)

Vet at denne "debatten" har pågått en stund, men jeg har ikke sagt min mening ennå, og det gjorde jeg nå!! Jeg la merke til at tieto skrev en pers. melding, og det tok ikke så lange tiden før det kom en kommentar.

Håper dette var en oppklaring!

JA! Jeg elsker ufred!! ;o)

Nei det er klart jeg ikke gjør det! Men jeg vil ha tilbake forumet med den atmosfæren som var før...er det ingen andre som vil det?

Og dere som er lei av debatten: Hvorfor gidder dere å engasjere dere da? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så enig så enig med deg trollmor.

Vi her inne er alle i samme båt, så la oss vise stor takhøyde.

Jeg personlig reagerer ikke i det hele tatt på personlige meldinger. Det eneste jeg har lagt merke til er at de går mellom de som er mest aktive på forumet. Og det er jo helt naturlig. Dess mer aktiv man er med innlegg selv dess mer blir man skrevet til.

Så vist noen føler seg utenfor, legg inn innlegg/oppdateringer om deg selv så kommer du med i gjengen.

Selv lærer jeg masse av bare det å lese, og spør når jeg føler behov for det. La oss vise nestekjælighet, vi er alle forskjellige og har forskjellige behov.

Situasjonen vi er i er vanskelig nok, så la dette få være en friplass, hvor det er godt å være for alle.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva med å bruke meldinger? Så slipper en ufred eller å være redd for at noen skal irritere seg over hverandre. Meldinger er ett kjekt forum*s*

Hei solsikke :o)

Jada, det er helt ok å legge inn meldinger på meldinger, men jeg skjønner ikke problemet at noen hisser seg opp over en pers. melding her inne? Det er jo bare å hoppe over...? Uff...det var ikke meningen å rippe opp i dette igjen, men da jeg så at tieto fikk en kommentar med en gang hun sendte innlegget sitt, så ble jeg bare så irritert!

men for all del...det er ikke noe stort problem! Jeg pleier sjelden å sende pers. meldinger til folk, men jeg har sett at mange har gjort det og fått reaksjoner på det. Og da tenker jeg bare at det er ikke rart det er krig i verden..hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke nå...

JA! Jeg elsker ufred!! ;o)

Nei det er klart jeg ikke gjør det! Men jeg vil ha tilbake forumet med den atmosfæren som var før...er det ingen andre som vil det?

Og dere som er lei av debatten: Hvorfor gidder dere å engasjere dere da? ;o)

Hvorfor man engasjerer seg når man er lei av debatten?

For å prøve *igjen* å få fred her,og Forum tilbake til sånn det var, *før* det ble tatt over av personlige meldinger.

Forstår nå da? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor man engasjerer seg når man er lei av debatten?

For å prøve *igjen* å få fred her,og Forum tilbake til sånn det var, *før* det ble tatt over av personlige meldinger.

Forstår nå da? :o)

Rett som det er så er det temaer her som jeg hopper over, rett og slett for at det ikke gjelder meg, eller det er teamer som er blitt tatt opp mange ganger tidligere! Så jeg skjønner ENDA ikke problemet ditt ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke nå....

Jeg er så enig så enig med deg trollmor.

Vi her inne er alle i samme båt, så la oss vise stor takhøyde.

Jeg personlig reagerer ikke i det hele tatt på personlige meldinger. Det eneste jeg har lagt merke til er at de går mellom de som er mest aktive på forumet. Og det er jo helt naturlig. Dess mer aktiv man er med innlegg selv dess mer blir man skrevet til.

Så vist noen føler seg utenfor, legg inn innlegg/oppdateringer om deg selv så kommer du med i gjengen.

Selv lærer jeg masse av bare det å lese, og spør når jeg føler behov for det. La oss vise nestekjælighet, vi er alle forskjellige og har forskjellige behov.

Situasjonen vi er i er vanskelig nok, så la dette få være en friplass, hvor det er godt å være for alle.

Klem fra

Minner bare igjen om oppfordringen fra webmaster her...

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1289423

Det hadde vært *veldig* kjekt hvius vi kunne sluppet denne diskusjonen hver uke syns jeg.... :o)

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, nå trodde jeg endelig vi var ferdige med den debatten, men akk...

Nei den debatten er virkelig ikke ferdig. Hvordan kan du si det når stemningen her inne er å ta og føle på for tiden? Folk har blitt så forsiktige og tør knapt skrive et liten hilsen til en annen i redsel av å "få seg en på trynet". Navngitte personer blir rakket ned på fordi de har våget å spørre en og annen person om hvordan det går.

Ja Webmaster sier at vi skal ha personlige beskjeder/samtaler på Meldinger, men en lykkeønskning, en forespørsel til en person som har vært taus lenge, et spørsmål direkte til en som har opplevd akkurat samme som deg og som derfor kan gi deg det eksakte svaret du er ut etter, det ser i hvert fall ikke jeg som et problem for dette forumet.

Så lenge dette forumet blir brukt til å utveksle erfaringer, trøsteklemmer, lykkeønskninger osv. som gjelder ufrivillig barnløshet, er det ingen grunn til å bli sur og sær over at det er et eller annet nick i overskriften. Hopp over innlegget eller les det. I det innlegget finner en kanskje akkurat det en selv er ute etter. Det er lov til å blande seg inn i tråden.

Stå på damer og herrer. Ikke la noens sure kommentarer ødelegge for det dere ønsker å videreformidle andre. Personlig melding eller ei. Ja til et "fargerikt forum". :o))

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg Trollmor!

Hvorfor må man være så utrolig varsom her med det å vise omtanke for andre? Er det for at noen føler seg utestengt eller? Man må jo nødvendigvis Vise seg her da for å få svar, støtte og omtanke. Jeg synes jo at når man er i en slik situasjon vi er i så er det deilig å ha et forum man kan være i uten å få enda flere sårende kommentarer, for det får vi jo innimellom? Vær litt tolerante da. Hvis ikke alt passer så se en annen vei. Uff, det er så unødvendig..

Klem til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minner bare igjen om oppfordringen fra webmaster her...

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1289423

Det hadde vært *veldig* kjekt hvius vi kunne sluppet denne diskusjonen hver uke syns jeg.... :o)

MVH

Hei igjen!

Jada, det finns fortsatt engasjerte folk her inne ;o)

Og det er jo fint!

Det er en ting jeg stusser på, og det er at det er de anonyme som klager på dette med pers. innlegg, ganske snodig igrunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Jada, det finns fortsatt engasjerte folk her inne ;o)

Og det er jo fint!

Det er en ting jeg stusser på, og det er at det er de anonyme som klager på dette med pers. innlegg, ganske snodig igrunn!

Det er sikkert det det går på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Jada, det finns fortsatt engasjerte folk her inne ;o)

Og det er jo fint!

Det er en ting jeg stusser på, og det er at det er de anonyme som klager på dette med pers. innlegg, ganske snodig igrunn!

Enig med deg Trollmor. Nå ble det liv, og det er jo litt liv vi vil ha da. :o))

Er også enig med deg om de anonyme. Heldigvis er vi da noen som tør stå frem med nickene våre.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert det det går på..

Jeg sitter bare å smiler jeg nå =) Å skrive en melding til en enkelt person er jo som å dytte til et vepsebol =) Ganske morsomt faktisk, skal fortsette litt med dette tror jeg...

Bzzzzzzzzzzzzzzzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh....den som klager over respektløse svar, bør jo prøve å holde seg og sine egne svar på et visst nivå, Tieto....

Hei!

Ja jeg bør vel kanskje det, men det var så fristende ;)

Bzzzz'er meg ut igjen jeg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...