Gå til innhold

Ang, folk som irriterer seg over personlige innlegg!!


Trollmor

Anbefalte innlegg

Du liker visst ufred du, siden du begynner å dra fram dette akkurat når det begynte å normalisere seg igjen her inne.

Kan du/dere ikke la dette ligge nå, vær så snill!

Først og fremst, til Trollmors forsvar, hun er en riktig fredelig person slik jeg kjenner henne fra DOL. :o)

Forumet begynner å normalisere seg? Normalisere = veldig kjedelig, synes nå jeg.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først og fremst, til Trollmors forsvar, hun er en riktig fredelig person slik jeg kjenner henne fra DOL. :o)

Forumet begynner å normalisere seg? Normalisere = veldig kjedelig, synes nå jeg.

Mvh

Helt enig med deg Yogi!

Ja til et fargerikt felleskap!!

Nei til normalisering!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig så enig med deg trollmor.

Vi her inne er alle i samme båt, så la oss vise stor takhøyde.

Jeg personlig reagerer ikke i det hele tatt på personlige meldinger. Det eneste jeg har lagt merke til er at de går mellom de som er mest aktive på forumet. Og det er jo helt naturlig. Dess mer aktiv man er med innlegg selv dess mer blir man skrevet til.

Så vist noen føler seg utenfor, legg inn innlegg/oppdateringer om deg selv så kommer du med i gjengen.

Selv lærer jeg masse av bare det å lese, og spør når jeg føler behov for det. La oss vise nestekjælighet, vi er alle forskjellige og har forskjellige behov.

Situasjonen vi er i er vanskelig nok, så la dette få være en friplass, hvor det er godt å være for alle.

Klem fra

Hei!

Ville bare si at innlegget ditt var veldig fint skrevet ;)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Hei ikke undertegnet! Siden du er her så ofte er det jo rart du ikke har fått et eget nick enda? :o)

Vet at denne "debatten" har pågått en stund, men jeg har ikke sagt min mening ennå, og det gjorde jeg nå!! Jeg la merke til at tieto skrev en pers. melding, og det tok ikke så lange tiden før det kom en kommentar.

Håper dette var en oppklaring!

For your information så er "ikke undertegnet" mitt nick. Det er passordbeskyttet. Dessverre er det ikke lenge siden jeg gjorde det, så det er blitt misbrukt en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Hei solsikke :o)

Jada, det er helt ok å legge inn meldinger på meldinger, men jeg skjønner ikke problemet at noen hisser seg opp over en pers. melding her inne? Det er jo bare å hoppe over...? Uff...det var ikke meningen å rippe opp i dette igjen, men da jeg så at tieto fikk en kommentar med en gang hun sendte innlegget sitt, så ble jeg bare så irritert!

men for all del...det er ikke noe stort problem! Jeg pleier sjelden å sende pers. meldinger til folk, men jeg har sett at mange har gjort det og fått reaksjoner på det. Og da tenker jeg bare at det er ikke rart det er krig i verden..hehe!

For at det skal bli krig må det nødvendigvis være to parter, og du har nettopp bevist at du er den ene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig med deg Trollmor!

Dette forumet er slettes ikke slik som det var for bare noen få måneder siden.

Jeg har lært masse av "personlige meldinger", og kunne ikke tenke meg å være dem foruten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...