Gå til innhold

Tøffelhelt


Gjest melkerull

Anbefalte innlegg

Det er forskjell på å være tøffel og oppmerksom.

Det siste er jeg selvsagt!

Så jeg velger ikke bort en koselig kveld med dama hvis det er det jeg vil, har da stadig vekk gjort sånt, men det er noe annet.

Ok duhar overbevist meg..Du er INGEN tøffel*S*

Fornøyd?

Det finnes ikke mere sjarmerende en menn som er virkelige gentelmen..som virkelig kan dette med å være oppmerksom ovenfor daten sin..

Høres vel klisjee aktig ut,men ingen ting slår god gammel dags kurtisering fra en mann!

Har han i tillegg glimt i øyet er de fleste damer solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok duhar overbevist meg..Du er INGEN tøffel*S*

Fornøyd?

Det finnes ikke mere sjarmerende en menn som er virkelige gentelmen..som virkelig kan dette med å være oppmerksom ovenfor daten sin..

Høres vel klisjee aktig ut,men ingen ting slår god gammel dags kurtisering fra en mann!

Har han i tillegg glimt i øyet er de fleste damer solgt!

Eh....det er FORSKJELL fra å være gentlemann og tøffel da..herregud!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok duhar overbevist meg..Du er INGEN tøffel*S*

Fornøyd?

Det finnes ikke mere sjarmerende en menn som er virkelige gentelmen..som virkelig kan dette med å være oppmerksom ovenfor daten sin..

Høres vel klisjee aktig ut,men ingen ting slår god gammel dags kurtisering fra en mann!

Har han i tillegg glimt i øyet er de fleste damer solgt!

Jeg er alt det der og litt til!

Du skulle bare hørt med noen ekser! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh....det er FORSKJELL fra å være gentlemann og tøffel da..herregud!!

Det har jeg da altså forstått for lenge siden!

Du vet vel den nøyaktige oversettelsen på tøffel du da?Hvor fant du den?og kan du dele den opplysningen med dine uvitende meddolere?

*sukker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg da altså forstått for lenge siden!

Du vet vel den nøyaktige oversettelsen på tøffel du da?Hvor fant du den?og kan du dele den opplysningen med dine uvitende meddolere?

*sukker*

Hårsår??????

:o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...