Gå til innhold

Paranoid og sinnsyk venninde....


yellow

Anbefalte innlegg

Hva i h**** gjør man a? Når venninda tar helt av, beskylder deg for alt og ingenting....og i tillegg sender sms til alle felles venner å sprer massssse piss??????

Arg......kunne ønske jeg var mann, og hadde lov til å bare ha gutte venner....*sukk*...kjerringer gjør meg sprø!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har herved offentlig godkjenning til kun å ha guttevenner.

*henger diplom opp*

*beundrer diplomet......og neier dypt*

:-)))

*puster lettet ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært irriterende, men det beste er vel å overse det. Sikkert ingen vits å starte noen argumentasjon. Men konfronterer noen deg med dette, får du riste på hodet å fortelle alt.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært irriterende, men det beste er vel å overse det. Sikkert ingen vits å starte noen argumentasjon. Men konfronterer noen deg med dette, får du riste på hodet å fortelle alt.

Lykke til!

Hmm...argumentasjonen er over alt..*s*...mobilen gikk varm her i sted.....og tror nok det 8 år lange vennskapet gikk dukken sånn en gang i kveld....;-)

men faan hell....syns synd på mannfolk hvis det er mange som henne der ute.....

...snart rolig så jeg kan køye nå....digg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svært irriterende, men det beste er vel å overse det. Sikkert ingen vits å starte noen argumentasjon. Men konfronterer noen deg med dette, får du riste på hodet å fortelle alt.

Lykke til!

He he tror ikke ditt tempremang hadde tålt å unngå konfrontasjon...Am i right?*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er hun venninna som jeg har møtt, så er det vel ikke annet håp enn å.... ja, gi henne en kule ville jeg sagt om jeg ikke kjente deg, men jeg får være litt snillere nå...

Drite i henne, er vel tipset.

Hun er vel ikke helt stabil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er hun venninna som jeg har møtt, så er det vel ikke annet håp enn å.... ja, gi henne en kule ville jeg sagt om jeg ikke kjente deg, men jeg får være litt snillere nå...

Drite i henne, er vel tipset.

Hun er vel ikke helt stabil.

Hehehe.....det er ikke henne gitt....men der minte du meg på at jeg faan ikke har mange såkalt normale venninder i flokken min.....men forkjellen er bare at selv om mange av de kanskje ikke er de skarpeste knivene i skuffen..

...er denne her itillegg fullstendig blotta for alt som heter logikk og normal hjerneaktivitet...

og det er faktisk ikke fleip...

*lurer på når det skjedde....eller hvor jeg har vært i 8 år*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe.....det er ikke henne gitt....men der minte du meg på at jeg faan ikke har mange såkalt normale venninder i flokken min.....men forkjellen er bare at selv om mange av de kanskje ikke er de skarpeste knivene i skuffen..

...er denne her itillegg fullstendig blotta for alt som heter logikk og normal hjerneaktivitet...

og det er faktisk ikke fleip...

*lurer på når det skjedde....eller hvor jeg har vært i 8 år*

Hun jeg møtte på byen den gangen, da?

Hun snakket jeg ikke med uansett, så hun skal jeg ikke uttale meg om...

Menmen... du får bare drite i henne. Lite annet man kan gjøre om venninnene er bitcher.

Trodde hun jeg har møtt var den verste, jeg. Men da har hun kanskje kommet seg :)

Får i det minste håpe det for din skyld.

Ja, gutter er lettere å ha med å gjøre, den ting er sikkert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun jeg møtte på byen den gangen, da?

Hun snakket jeg ikke med uansett, så hun skal jeg ikke uttale meg om...

Menmen... du får bare drite i henne. Lite annet man kan gjøre om venninnene er bitcher.

Trodde hun jeg har møtt var den verste, jeg. Men da har hun kanskje kommet seg :)

Får i det minste håpe det for din skyld.

Ja, gutter er lettere å ha med å gjøre, den ting er sikkert! :)

Hehe...det var ikke henne heller gitt...:-)

Jaja...om ikke annet så eksploderte jeg på henne i sted...og du vet sikkert hvor frekk og ekkel jeg kan bli da......så om ikke annet så tror jeg at jeg er blitt ekskludert der i gården nå..*flirer*....

en mindre gnålekjærring

Bør få sove godt nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...det var ikke henne heller gitt...:-)

Jaja...om ikke annet så eksploderte jeg på henne i sted...og du vet sikkert hvor frekk og ekkel jeg kan bli da......så om ikke annet så tror jeg at jeg er blitt ekskludert der i gården nå..*flirer*....

en mindre gnålekjærring

Bør få sove godt nå:-)

Hehe, skulle faktisk til å si at du kan være en jævel til å sms-krangle, men du kom meg i forkjøpet! :)

Jaja, får håpe du setter på plass henne da, og at hun er en langt lettere kanditat å sette på plass enn hva jeg var! :)

Sov godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he tror ikke ditt tempremang hadde tålt å unngå konfrontasjon...Am i right?*S*

Det kommer egentlig ann på det carlina. Jeg tåler egentlig ganske mye. Men når jeg har fått nok sier jeg stopp også er jeg ferdig med det som regel.

Vet ikke om det gjenspeiler seg så mye her inne men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en lov som forbyr jenter å ha bare guttevenner, da? Ingen som tvinger deg til å være venninne med kjerringer, vettu.

Men husk: Det finnes flere mannlige kjerringer enn man tror, de har bare mørkere stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skulle faktisk til å si at du kan være en jævel til å sms-krangle, men du kom meg i forkjøpet! :)

Jaja, får håpe du setter på plass henne da, og at hun er en langt lettere kanditat å sette på plass enn hva jeg var! :)

Sov godt! :)

Hehe...dama er så blond at hu klarte å slå alle 8 spikerne i kassa si selv...sånn nesten uten hjelp fra meg:-))..så hu er på plass hu....*s*

du var noget værre å ha med å gjøre om jeg ikke husker feil...tror vi stt med endel spiker tilslutt begge to...*flirer*-......

siden jeg ikke husker helr, så regner jeg med at din siste spiker gikk først....ville garantert husket hvis det var min....*ss*

*good night*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer egentlig ann på det carlina. Jeg tåler egentlig ganske mye. Men når jeg har fått nok sier jeg stopp også er jeg ferdig med det som regel.

Vet ikke om det gjenspeiler seg så mye her inne men...

Vill gjettning!!!! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en lov som forbyr jenter å ha bare guttevenner, da? Ingen som tvinger deg til å være venninne med kjerringer, vettu.

Men husk: Det finnes flere mannlige kjerringer enn man tror, de har bare mørkere stemme.

"Men husk: Det finnes flere mannlige kjerringer enn man tror, de har bare mørkere stemme."

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en lov som forbyr jenter å ha bare guttevenner, da? Ingen som tvinger deg til å være venninne med kjerringer, vettu.

Men husk: Det finnes flere mannlige kjerringer enn man tror, de har bare mørkere stemme.

Ingen orntlig lov da.....men det er liksom sånn at man skal ha jentevenninder da....ost, kjeks, rødvin, fjas og alt det der..*s*

men du....syns det var dårlig gjort å skremme meg med den gubbekjærringa....*tenker over helgen, og luker ut mulige kandidater*

:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...dama er så blond at hu klarte å slå alle 8 spikerne i kassa si selv...sånn nesten uten hjelp fra meg:-))..så hu er på plass hu....*s*

du var noget værre å ha med å gjøre om jeg ikke husker feil...tror vi stt med endel spiker tilslutt begge to...*flirer*-......

siden jeg ikke husker helr, så regner jeg med at din siste spiker gikk først....ville garantert husket hvis det var min....*ss*

*good night*

Jeg husker ikke helt, men jeg husker i det minste at du var like innehelvetes fuckings sta som jeg er, og at telefonregningene i fjor høst og ut på nyåret ble helvetes høye! :)

Natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...