Gå til innhold

Paranoid og sinnsyk venninde....


yellow

Anbefalte innlegg

Ingen orntlig lov da.....men det er liksom sånn at man skal ha jentevenninder da....ost, kjeks, rødvin, fjas og alt det der..*s*

men du....syns det var dårlig gjort å skremme meg med den gubbekjærringa....*tenker over helgen, og luker ut mulige kandidater*

:-))

Hehe, det gjelder å ha velutviklet kjerringradar! Et av faresginalene bær være mennesker som alltid smiler, uansett hva de snakker om...

Det er uansett nødvendig og sunt å ta en skikkelig storrengjøring i bekjentskapsflokken en gang i blant. Noen ganger har man venner bare av ganmel vane, og plutselig en dag oppdager man at de siste årene har de vært mer til ubehag enn til glede.

Ikke sånn at venner bare skal være for morsomme ting, men det bør være en toveisgreie, og det er dessverre ikke tilfelle med alle.

Problemer er bare hvordan man slår opp med "venner"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil det at jeg ba henne søke hjelp....helst på lukka avdelig, bety sånn ca det??

*håper*

nei, mora mi var på lukka avdelig. hun gjorde ikke sånne ting. hun så engler og guder som bedrev seksuelle aktiviteter i taket, mens hun selv lå på sofaen ute av stand til å berøre seg. men hun var bare snill med vennene sine og alle andre.

det er noe helt annet å være sinnsyk, enn å være en jævla idiot som bare er ute etter kvalm.

be henne dra til hællsikke og aldri ta kontakt mer. hu der hora fortjener faen meg ikke en eneste venn..for ei hurpe!! sånne bør du holde deg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hva i h**** gjør man a? Når venninda tar helt av, beskylder deg for alt og ingenting....og i tillegg sender sms til alle felles venner å sprer massssse piss??????"

Enkelt og greit: Kutter det vennskapet. Sånne venner hadde jeg ikke giddi og beholdt.

"kunne ønske jeg var mann, og hadde lov til å bare ha gutte venner."

seff har du lov til det :) Jeg syns også det er mye mye lettere å forholde seg til guttevenner enn til venninner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det gjelder å ha velutviklet kjerringradar! Et av faresginalene bær være mennesker som alltid smiler, uansett hva de snakker om...

Det er uansett nødvendig og sunt å ta en skikkelig storrengjøring i bekjentskapsflokken en gang i blant. Noen ganger har man venner bare av ganmel vane, og plutselig en dag oppdager man at de siste årene har de vært mer til ubehag enn til glede.

Ikke sånn at venner bare skal være for morsomme ting, men det bør være en toveisgreie, og det er dessverre ikke tilfelle med alle.

Problemer er bare hvordan man slår opp med "venner"...

Det er ikke et problem...tro meg...;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda. Dette høres ikke mye morsomt ut.

Jeg må innrømme at jeg er litt nysgjerrig på hva som har skjedd her. Noe må det vel være? JEG kjenner i allefall ikke mange som tilter sånn helt uten grunn. I så fall er jenta sprø.

Men du, jeg har flere guttevenner. Det blir ofte krøll med dem også. Bare en annen type krøll. Man bør velge sine venner med omhu. *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen orntlig lov da.....men det er liksom sånn at man skal ha jentevenninder da....ost, kjeks, rødvin, fjas og alt det der..*s*

men du....syns det var dårlig gjort å skremme meg med den gubbekjærringa....*tenker over helgen, og luker ut mulige kandidater*

:-))

For å svare deg litt seriøst: Jeg syns faktisk det er lurt å ha noen (eller en) jentevenner. Men i mange år hadde jeg nesten bare guttevenner, og det er befriende, morsomt, mer aktivt og klart mindre problematisk. Vi fant på mye, spilte RISK, laga sverd og kostymer til å slåss som vikinger i skauen, dro på soppturer og båtturer og i det hele tatt. I vår "gjeng" var det en forutsetning å kunne fortelle historier og tåle både en støyt og en god del whisky.

Men da jeg ble gift med en knakande kjekk mann hendte det at han ble invitert med på gutte-ting og ikke jeg. Jeg ble såra og forbanna, men jeg skjønner jo at sauna-turer og fjellklatring ikke er det samme med meg der.

Point being - da satte jeg stor pris på å faktisk ha en jentevenn. Og da jeg fikk barn ble de få jentevennene mine mye viktigere, og siden har nye venner stort sett bare vært jenter. Nå har jeg mer et "kvinneliv", men ikke faen om jeg gidder hysteriske intrige-damer. Det skal være kjekke jenter, ellers holder jeg meg til gutta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...