Gå til innhold

Komplisert rekkehusliv!


Gjest mrsx

Anbefalte innlegg

Det med 08-17 på lørdager, er det nedfelt i et eller annet reglement der du bo? Er disse tidspunktene vanlige rundt omkring?

Lurer siden naboen her (eneboliger) ikke har snakket med oss siden den lørdagen vi i oppussingsiveren begynte litt forsiktig snekring kl 08.30 en lørdag.

Skulle gjerne visst!

Hos oss kan vi bråke fra 08 til 20 mandag til lørdag, søndager skal det være stille hele dagen. Tror det varierer litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vanskelig for å forstå dette, fordi jeg liker å høre at det er aktivitet rundt meg. At naboen klipper gresset om kvelden gjør meg ingenting, selv om vi aldri gjør det samme. Og når det gjelder jentene - vel, de fikk ikke rom ved siden av vaskemaskinen da de var små for ingenting - de har lært å leve med og sove gjennom støy.

Gressklipping, litt hamring, barneskrål forbinder seg med noe positivt, sommer, sol, livsglede - jeg trives med å bo sånn. Når det kommer til dere, så synes jeg vel at dette er noe dere må leve med. Rekkehusbebyggelse vil si mange barnefamilier og mye liv - det må man innstille seg på. Å be om ro til kaffen er sært.

synes nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe,da skulle du bodd her,da hadde du fått kjørt deg!Tror forresten det er vanskelig og lage regler som gjør at unger slutter og skrike,da må du skyte dem!

Det er faktisk ulovleg å skyte nabobarn. - Eg har undersøkt, og det går ikkje å koma unna straff.

Kjipt, men sånn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...