punkyB Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Jobber du hjemmefra for tiden eller ? Si fra om du erklar for en kaffe idag - eller evnt. senere en dag i år. 0 Siter
Zirine Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Nei, jeg har vært sengeliggende et par dager, men nå er jeg oppe igjen. Hva med i morgen? 0 Siter
punkyB Skrevet 4. september 2002 Forfatter Skrevet 4. september 2002 Nei, jeg har vært sengeliggende et par dager, men nå er jeg oppe igjen. Hva med i morgen? Jepp - det høres ok :-) 0 Siter
punkyB Skrevet 4. september 2002 Forfatter Skrevet 4. september 2002 Nei, jeg har vært sengeliggende et par dager, men nå er jeg oppe igjen. Hva med i morgen? Neste fredag kommer PC'n min !!! Gjett hva jeg skal gjøre den kvelden da - Clooney go home sier jeg bare :-) 0 Siter
conan Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Neste fredag kommer PC'n min !!! Gjett hva jeg skal gjøre den kvelden da - Clooney go home sier jeg bare :-) Er ikke det dagen vi skal gifte oss, da? 0 Siter
Zirine Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Er ikke det dagen vi skal gifte oss, da? Gå bort - hun er min *vise fingeren* 0 Siter
Zirine Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Neste fredag kommer PC'n min !!! Gjett hva jeg skal gjøre den kvelden da - Clooney go home sier jeg bare :-) Førstkommende fredag eller fredagen etter der igjen? 0 Siter
punkyB Skrevet 4. september 2002 Forfatter Skrevet 4. september 2002 Førstkommende fredag eller fredagen etter der igjen? Neste fredag dessverre 0 Siter
punkyB Skrevet 4. september 2002 Forfatter Skrevet 4. september 2002 Er ikke det dagen vi skal gifte oss, da? Japp - Zirine skal være min forlover. Hvem er din? 0 Siter
Zirine Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Japp - Zirine skal være min forlover. Hvem er din? Gratis mat og gratis drikke. mmmm - jeg gleder meg 0 Siter
conan Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Japp - Zirine skal være min forlover. Hvem er din? Ari Behn, og han har lovet å holde tale. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.