Gå til innhold

FU: Farger du håret?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg farger kun håret selv. Jeg lar aldri en frisør komme i nærheten av håret mitt. Det betyr katastrofe hver gang.

Nå er jeg blond igjen, etter en periode med brunt. Tok striper da fargen begynte å gå ut litt, og jeg blir alltid 100% fornøyd når jeg gjør det selv.

Frisører har jeg mistet totalt troen på, gitt...

:)

Hvis jeg har mye penger, gjør jeg det hos frisøren. Går dit omtrent en gang i året, og da tar jeg den helt ut, med farging, hårkur, klipp og full pakke. Når for tida har jeg en mørk, rødbrun (egentlig ikke så langt unna min egen) farge med helt lyse striper. har farga det selv mange ganger også, med varierende resultat. :o)

Annonse

Jeg bruker Wellas små glansvask-pakker, de som går ut etter "3" vask koster kr 16,-. Hos meg sitter de litt lenger. Dermed varierer intensiteten av hårfargen hver dag. Jeg bruker denne ca hver 10 dag, for å fresje opp håret.

Syns den er ganske genial, trukke den sliter særlig på håret og den gir en bra glans.

Farge: Mahogni-Kobber eller Lys Irsk Rød.

Da blir det sånn som på bildet i dol-galleriet (for de som er utstyrt med det).

Opprinngelig har jeg litt kjedelig blondt hår, som blir litt bleika om sommern.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...