Nyco Skrevet 4. september 2002 Forfatter Skrevet 4. september 2002 Orker ikke prøve:-)Kan skrive med venstre, så det hadde sikkert gått greit? Litt greit? Jepps. Da er du der jeg etterhvert kommer tenker jeg. Greit at HELE kroppen går i samme retning, særlig når man kjører bil...;0) 0 Siter
tonie Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Ja. Jeg kan også skrive og tegne med venstre hånd. 0 Siter
Nyco Skrevet 4. september 2002 Forfatter Skrevet 4. september 2002 Ang det å være høyrehendt / venstrehendt. Vi er vant til at det er skrivingen som avgjør om du er høyre eller venstrehendt. Det er likevel flere andre aktiviteter hvor man har valget mellom å bruke høyre eller venstre hånd. Eksempler er; å gre håret, tørke seg bak, pusse tenner, +++ En undersøkelse testet mange personer på 70 slike aktiviteter. Det viste at ingen var komplett høyrehendt eller venstrehendt. Høyest score var 56, mens snittet lå på 43 i en av retningene. Ok, kluet må være å få begge hender til å samarbeide bedre da. Koordinasjonen min er ræva. Har prøvd sånn areobic et par ganger, og snublet så kraftig i mine egne bein at jeg tryna oppi en masse vekter og drit som lå der. Holdt på å slå meg ihjel... 0 Siter
Tornerose Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Ikke helt uten problemer, men mer eller mindre knirkefritt. 0 Siter
Anki Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 nesten Men det føles veldig uvant å bruke venstrehånda på musa 0 Siter
Gjest ellapella Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Jeg er venstrehendt jeg.. Men musa klarer jeg bare styre med høyre hånd! 0 Siter
tiliti Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Det går litt saktere, men mye lettere enn forventet. 0 Siter
amber sun Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Ja, jeg bruker alltid venstre hånd på datamusa. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.