Gå til innhold

Du som er høyrehendt


Nyco

Anbefalte innlegg

Orker ikke prøve:-)Kan skrive med venstre, så det hadde sikkert gått greit?

Litt greit?

Jepps. Da er du der jeg etterhvert kommer tenker jeg.

Greit at HELE kroppen går i samme retning, særlig når man kjører bil...;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ang det å være høyrehendt / venstrehendt.

Vi er vant til at det er skrivingen som avgjør om du er høyre eller venstrehendt. Det er likevel flere andre aktiviteter hvor man har valget mellom å bruke høyre eller venstre hånd. Eksempler er; å gre håret, tørke seg bak, pusse tenner, +++

En undersøkelse testet mange personer på 70 slike aktiviteter. Det viste at ingen var komplett høyrehendt eller venstrehendt. Høyest score var 56, mens snittet lå på 43 i en av retningene.

Ok, kluet må være å få begge hender til å samarbeide bedre da.

Koordinasjonen min er ræva. Har prøvd sånn areobic et par ganger, og snublet så kraftig i mine egne bein at jeg tryna oppi en masse vekter og drit som lå der. Holdt på å slå meg ihjel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...