Gå til innhold

Hva gjør du når du er trist?


Carisma1365380365

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg tar meg tid til å være trist uten å dyrke det. Det blir lett til at jeg leser gamle kjærlighetsbrev, synes synd på meg selv, hører på litt trist musikk, sover ekstra mye eller setter meg i bilen å kjører på måfå. Det er sunt og _helt_ normalt å reagere med tristhet når noe i ditt liv har gått galt eller du har blitt sviktet. Det eneste som hjelper meg er å innrømme at jeg er trist og la tiden lege. Noen ganger er verre enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, men hvordan blir du glad igjen da?

Kommer jo helt an på hvorfor jeg er trist det da. Er det en konkret grunn til at jeg er trist, er det smart å gjøre noe i forhold til den konkrete tingen. Om det ikke er noen konkret ting, så blir jeg glad igjen når jeg er ferdig med å være trist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma1365380365

Rydder , vasker , skurer og håper tingene ordner seg raskt ;o)

PS: Utrolig hvor mye som blir gjort da i alle fall !

Da burde jeg vært veldig trist hele tiden...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest yahooy -

Legger armene i kors og blunker med øynene i håp om at det forsvinner. Men...

Ææh, litt smør på flesk der. "Blunker med øynene"... Hva annet skulle jeg blunket med liksom? Best å være ute i god tid, så andre ikke rakker ned på skrivemåten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest magneten

Ser på TV. Blir i kjempehumør når jeg ser på "realitystjernene". De sitter mye værre i det enn hva jeg gjør...

Nå begynner 71 Nord snart *L*

*LOL* Enig med du! Men 71 grader Nord er ikke den værste av reality tv da. Det er faktisk spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...