Gå til innhold

Hva gjør du når du er trist?


Carisma1365380365

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gråter.

Så tørker jeg tårene, tenker 'for ei tullejente' og videre på dem som har det verre (og det er _mange_, _mange_, _mange_ - de fleste faktisk), kysser dem jeg er glad i og får kyss tilbake..., drar i gang eller blir dratt i gang i et godt kn...

Da blir det bra igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekker meg tilbake, spiller Motörhead eller Richard Cocciante.. trekker gardinene for, låser døra.. og ligger og sturer.

Sånn omtrent.

Hvis jeg ikke plager livet av de på nattprat da! :-)

---

Den som vil være med på leken må også tåle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer jo helt an på hvorfor jeg er trist det da. Er det en konkret grunn til at jeg er trist, er det smart å gjøre noe i forhold til den konkrete tingen. Om det ikke er noen konkret ting, så blir jeg glad igjen når jeg er ferdig med å være trist :)

eit utmerket svar, carma - det er nok omtrent det samme som eg gjer - er trist til eg er ferdig med å være det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"normal" tristhet er fint... Selv om det naturligvis gjør vondt -minner den meg på at jeg er i live.. at jeg er et levende menneske med følelser, tanker og reaksjoner.

Men den tristheten som aldri går over..er ubeskrivelig smertefull. Jeg håper du aldri vil komme til å oppleve den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...