Gå til innhold

Hva ville du gjort hvis du ikke fikk regning


Gjest må være anonym nå

Anbefalte innlegg

Gjest må være anonym nå

på noe du har kjøpt.

Vi bestilte ADSL hos Tiscali og jeg er usikker på hvilken dato vi monterte det, men jeg tror det var sånn ca.12.05.

Da ser jeg at vi la inn Outlook Express på nytt etter en formatering vi foretok dagen etter at vi fikk det.

Vi har enda ikke fått regning på ADSL Gjør det selv pakken til 999,-, eller noen mnd. regning på 395,-

Fikk i dag et tilbud pr.mail fra Tiscali om at nå var det tilbud på ADSL.

Så lurer jeg på om jeg skal gi beskjed eller håpe at de aldri oppdager uærlige lille meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Carisma1365380365

Pappa purret på en regning fra en handverker i årevis. Vet ikke om den kom før pappa døde, og motpaten var pensjonist......

Ærlige folk er en utdøende rase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest må være anonym nå

Den kommer, vær trygg.

Min kom etter 5 mnd.

Var det hos Tiscali det også ??

Men jeg føler at de har "glemt"

meg. For noen uker siden fikk jeg en mail fra dem om at jeg for tiden benyttet meg lite av deres tjenester

Og jeg er jo storforbruker :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoopy_Syttifire

Ventet til den ev. kom. Hvis ikke - pytt pytt. Det får Tiscali ta på sin kappe.

Hilsen syndige lille

Den kommer nok skal du se. Hvis ikke så er det jo deres problem. Skulle de finne på å antyde at du skulle sagt ifra, så sier du bare at du trodde den var betalt. Det var jo leeeeenge siden dere fikk det installert. Husk å smile uskyldig :o).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiscali sender regninger etter månens og planetenes faser, og de fasene korresponderer ikke noe videre med jordens kalender.

I tillegg fortsetter deg gjerne å sende regninger lenge etter de har bekreftet at abonnementet er avsluttet....

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nettopp tiscali-regning på fast-pris-oppringt fra februar til april.

Sa opp i midten av august, lurer på når regninga fra april-august kommer. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kommer nok på deg til slutt, og da har de faktisk all rett til å lempe over en gedigen samlet regning...Og det vil du vel ikke ha? Isåfall...begynn å spare nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest må være anonym nå

De kommer nok på deg til slutt, og da har de faktisk all rett til å lempe over en gedigen samlet regning...Og det vil du vel ikke ha? Isåfall...begynn å spare nå.

Sparer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du behøver ikke være redd for at det ikke kommer noen regning. Selv fikk jeg regningen på bredbåndet flere mnd. etter at vi hadde fått det. Hadde et ørlite håp om at de hadde glemt meg, men neiiiiiida.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regningen kommer, bare vent! Du vil da få alle regningene slått sammen i en regning, så du må betale mye mer på en gang!

Dette er ikke uvanlig for telefonselskaper, kjenner noen som ikke fikk regningen før etter nesten ett år. Gjett om det var en fet regning :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 3 måneder jeg ikke er fakturert for hos Telenor ADSL. Det kunne ikke falle meg inn å opplyse dem om dette

Jeg har nok spurt før - men er du fornøyd med Telenor? Hva betaler du i mnd ?

Hva bør jeg velge?

Blir DOLingen kjappere med ADSL ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok spurt før - men er du fornøyd med Telenor? Hva betaler du i mnd ?

Hva bør jeg velge?

Blir DOLingen kjappere med ADSL ?

Hei,

Jeg har bl.a. abonnement fra Telenor og er svært fornøyd med det.

Jeg betaler for 704 kb/s, og får 722 kb/s.

Videre så har de vært svært behjelpelige med alle tekniske problemer.

Jeg var i utlandet i over ett år, og fikk ikke avbesilt et abonnement før jeg reiste. Kom hjem til en inkasso på 1500, ringte dem og de slettet hele regningen. :-)

Telenor har planer om å redusere ADSL hastigheten hvis du laster ned over 1 GB i måneden. Tror ikke andre vil gjøre dette.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har bl.a. abonnement fra Telenor og er svært fornøyd med det.

Jeg betaler for 704 kb/s, og får 722 kb/s.

Videre så har de vært svært behjelpelige med alle tekniske problemer.

Jeg var i utlandet i over ett år, og fikk ikke avbesilt et abonnement før jeg reiste. Kom hjem til en inkasso på 1500, ringte dem og de slettet hele regningen. :-)

Telenor har planer om å redusere ADSL hastigheten hvis du laster ned over 1 GB i måneden. Tror ikke andre vil gjøre dette.

Med vennlig hilsen

Da var du jo heldig - eller det er vel kanskje slik kundeservice skal være !!?? :-)

Jeg har ikke lastet ned så mye fra nett til nå - men det er jo mulig jeg vil det hvis jeg får ADSL og hastigheten blir litt bedre. Men over 1G vet jeg ikke om jeg vil komme på.

Har fått tilbud fra Telenor ADSL via jobben - men vet ikke om det er så mye billigere enn de andre. Telenor er vel de eneste så langt som har sagt at de vil gå bort fra fast pris opplegget også vel.

Jeg får kikke litt rundt hos de forskjellige - og først må jeg jo få meg PC !! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var du jo heldig - eller det er vel kanskje slik kundeservice skal være !!?? :-)

Jeg har ikke lastet ned så mye fra nett til nå - men det er jo mulig jeg vil det hvis jeg får ADSL og hastigheten blir litt bedre. Men over 1G vet jeg ikke om jeg vil komme på.

Har fått tilbud fra Telenor ADSL via jobben - men vet ikke om det er så mye billigere enn de andre. Telenor er vel de eneste så langt som har sagt at de vil gå bort fra fast pris opplegget også vel.

Jeg får kikke litt rundt hos de forskjellige - og først må jeg jo få meg PC !! *S*

Hei,

Jo, en PC er greit å ha - ihvertfall hvis du skal laste ned mer enn 1 GB! ;-)

Telenor er nok dyrere enn de fleste, men man betaler for service og kvalitet (som har vært veldig god i min erfaring).

Du får også avslag i prisen hvis du bor i boligbyggelag.

Jeg har en laptop, som er veldig greit. LCD skjermer er nå bedre enn vanlige skjermer.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har bl.a. abonnement fra Telenor og er svært fornøyd med det.

Jeg betaler for 704 kb/s, og får 722 kb/s.

Videre så har de vært svært behjelpelige med alle tekniske problemer.

Jeg var i utlandet i over ett år, og fikk ikke avbesilt et abonnement før jeg reiste. Kom hjem til en inkasso på 1500, ringte dem og de slettet hele regningen. :-)

Telenor har planer om å redusere ADSL hastigheten hvis du laster ned over 1 GB i måneden. Tror ikke andre vil gjøre dette.

Med vennlig hilsen

Såvidt jeg forstår er dette med en begrensning på 1 GB noe de har på den billigste abonnementstypen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...