Gå til innhold

Hva ville du gjort hvis du ikke fikk regning


Gjest må være anonym nå

Anbefalte innlegg

Hei,

Jo, en PC er greit å ha - ihvertfall hvis du skal laste ned mer enn 1 GB! ;-)

Telenor er nok dyrere enn de fleste, men man betaler for service og kvalitet (som har vært veldig god i min erfaring).

Du får også avslag i prisen hvis du bor i boligbyggelag.

Jeg har en laptop, som er veldig greit. LCD skjermer er nå bedre enn vanlige skjermer.

Med vennlig hilsen

Telenor er da de billigste så vidt jeg kan se. Hvertfall med det siste tilbudet de har - det med at du holder deg under 1 GB - da koster det 349 kr mnd.

Eller vet du om noe billigere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nok spurt før - men er du fornøyd med Telenor? Hva betaler du i mnd ?

Hva bør jeg velge?

Blir DOLingen kjappere med ADSL ?

Drit i Telenor. Velg hvem som helst andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var du jo heldig - eller det er vel kanskje slik kundeservice skal være !!?? :-)

Jeg har ikke lastet ned så mye fra nett til nå - men det er jo mulig jeg vil det hvis jeg får ADSL og hastigheten blir litt bedre. Men over 1G vet jeg ikke om jeg vil komme på.

Har fått tilbud fra Telenor ADSL via jobben - men vet ikke om det er så mye billigere enn de andre. Telenor er vel de eneste så langt som har sagt at de vil gå bort fra fast pris opplegget også vel.

Jeg får kikke litt rundt hos de forskjellige - og først må jeg jo få meg PC !! *S*

Den eneste grunnen til at jeg har Telenor ADSL, er at det er det eneste alternativet her jeg bor. Jeg mener det er viktig, av prinsipielle årsaker, å velge alle andre enn de som er "monopolister"

Telenor har funket upåklagelig selv om de på kundeservice er helt utrolig inkompetente.... men det gjelder vel de aller fleste kundeservicer.

Såvidt jeg vet så er folk veldig fornøyde med NexGenTel (eller hvordan det nå skrives). Jeg ville valgt dem dersom de hadde hatt et tilbud her jeg bor.

Den nye prispolitikken til TElenor er helt horribel. 395 spenn fior 1 Gb. Jeg mener, hva er 1 Gb? Ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste grunnen til at jeg har Telenor ADSL, er at det er det eneste alternativet her jeg bor. Jeg mener det er viktig, av prinsipielle årsaker, å velge alle andre enn de som er "monopolister"

Telenor har funket upåklagelig selv om de på kundeservice er helt utrolig inkompetente.... men det gjelder vel de aller fleste kundeservicer.

Såvidt jeg vet så er folk veldig fornøyde med NexGenTel (eller hvordan det nå skrives). Jeg ville valgt dem dersom de hadde hatt et tilbud her jeg bor.

Den nye prispolitikken til TElenor er helt horribel. 395 spenn fior 1 Gb. Jeg mener, hva er 1 Gb? Ingenting!

Jeg tror du har misforstått. Du _må_ ikke velge 1Gb for 395,- Du kan fremdeles bruke de andre akternativene med ubegrenset nedlasting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du har misforstått. Du _må_ ikke velge 1Gb for 395,- Du kan fremdeles bruke de andre akternativene med ubegrenset nedlasting.

Du mener at jeg kan fortsette som før til samme pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du har misforstått. Du _må_ ikke velge 1Gb for 395,- Du kan fremdeles bruke de andre akternativene med ubegrenset nedlasting.

Ja, så faen. Jeg ser på sidene deres at dette stemmer. Det visste jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den eneste grunnen til at jeg har Telenor ADSL, er at det er det eneste alternativet her jeg bor. Jeg mener det er viktig, av prinsipielle årsaker, å velge alle andre enn de som er "monopolister"

Telenor har funket upåklagelig selv om de på kundeservice er helt utrolig inkompetente.... men det gjelder vel de aller fleste kundeservicer.

Såvidt jeg vet så er folk veldig fornøyde med NexGenTel (eller hvordan det nå skrives). Jeg ville valgt dem dersom de hadde hatt et tilbud her jeg bor.

Den nye prispolitikken til TElenor er helt horribel. 395 spenn fior 1 Gb. Jeg mener, hva er 1 Gb? Ingenting!

Telenor har faktisk ikke lov av Konkurransetilsynet å ha for lave priser. De er for store i forhold til de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telenor har faktisk ikke lov av Konkurransetilsynet å ha for lave priser. De er for store i forhold til de andre.

Løsningen er å ta fra dem linjenettet og overføre forvaltningen av dette til en stiftelse, eller noe slikt.

Hele greia er egentlig horribel med tanke på konkurranse. Telenor har fått lov til å bygge seg opp i mange tiår under statens beskyttelse ved at de har hatt monopol. Så opphever staten monopolet og sier "Værsågod alle andre. Det er fri konkurranse" Det er selvsagt ikke sant, for staten har en betydelig eierandel i Telenor. Først når linjenettet bli tatt fra dem vil vi ha fri konkurranse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løsningen er å ta fra dem linjenettet og overføre forvaltningen av dette til en stiftelse, eller noe slikt.

Hele greia er egentlig horribel med tanke på konkurranse. Telenor har fått lov til å bygge seg opp i mange tiår under statens beskyttelse ved at de har hatt monopol. Så opphever staten monopolet og sier "Værsågod alle andre. Det er fri konkurranse" Det er selvsagt ikke sant, for staten har en betydelig eierandel i Telenor. Først når linjenettet bli tatt fra dem vil vi ha fri konkurranse

Jo, jeg må jo være enig det ang. linjenettet. Men på en annen side - ville et kommersielt teleselskap bygget ut telenett opp til Huttaheita og andre grisgrendte strøk, når det kanskje ikke var penger å tjene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg må jo være enig det ang. linjenettet. Men på en annen side - ville et kommersielt teleselskap bygget ut telenett opp til Huttaheita og andre grisgrendte strøk, når det kanskje ikke var penger å tjene?

Nei, ikke et kommersielt selskap i tradisjonell forstand. Det er derfor jeg mener en stiftelse er løsningen. En slik stiftelse må forplikte seg å bygge ut og vedlikeholde linjenettet til det beste for folk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke et kommersielt selskap i tradisjonell forstand. Det er derfor jeg mener en stiftelse er løsningen. En slik stiftelse må forplikte seg å bygge ut og vedlikeholde linjenettet til det beste for folk

Kunne ikke stiftelsen også like godt gjøre "resten", hvis du mener det er den mest effektive metoden?

Og kan noen forklare "meningen" med å sette opp *to* sett mobiltlf-master for å dekke Norge?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste grunnen til at jeg har Telenor ADSL, er at det er det eneste alternativet her jeg bor. Jeg mener det er viktig, av prinsipielle årsaker, å velge alle andre enn de som er "monopolister"

Telenor har funket upåklagelig selv om de på kundeservice er helt utrolig inkompetente.... men det gjelder vel de aller fleste kundeservicer.

Såvidt jeg vet så er folk veldig fornøyde med NexGenTel (eller hvordan det nå skrives). Jeg ville valgt dem dersom de hadde hatt et tilbud her jeg bor.

Den nye prispolitikken til TElenor er helt horribel. 395 spenn fior 1 Gb. Jeg mener, hva er 1 Gb? Ingenting!

Jeg kan få fra Telenor: Inntil 384 Kbps Ubegrenset nedlasting kr 352,- pr.mnd - i tillegg gratis etablering så lenge jeg gjør det selv.

Ingen kjempehastigheter men jeg har da god tid :-)

Tror jeg slår til på den.

NextGenTel er litt dyrere pr. mnd selv om de har bedre hastighet - 700 kr. i etablering - der må man binde seg i 2 år - det gidder jeg ikke. Telenor er det 1 års bind.tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den eneste grunnen til at jeg har Telenor ADSL, er at det er det eneste alternativet her jeg bor. Jeg mener det er viktig, av prinsipielle årsaker, å velge alle andre enn de som er "monopolister"

Telenor har funket upåklagelig selv om de på kundeservice er helt utrolig inkompetente.... men det gjelder vel de aller fleste kundeservicer.

Såvidt jeg vet så er folk veldig fornøyde med NexGenTel (eller hvordan det nå skrives). Jeg ville valgt dem dersom de hadde hatt et tilbud her jeg bor.

Den nye prispolitikken til TElenor er helt horribel. 395 spenn fior 1 Gb. Jeg mener, hva er 1 Gb? Ingenting!

I tillegg får jeg også 2 mnd abb. gratis - det er mange øl det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...