Gå til innhold

Alternative måter å fremføre taler på?

Anbefalte innlegg

Neste helg gifter min bror seg, og talen er skrevet. Talen ble både morsom og bra den, det er ikke det.

Men jeg kunne egentlig ha tenkt meg en liten morsom fremføring sammen med den eldste datteren min, mannen min og meg selv. En liten ordutveksling eller noe kreativt, i stedet for den ordinære talen. (Ikke sang!!)

Har noen opplevd at noen har gjort dette, og i såfall; på hvilken måte ble det framført, og hvordan var formen på det?

Trenger desperat noen kreative tips. Nevner at dette skal gjennomføres under middagen, og at det kommer 80 gjester.

Anyone?

:o)

Fortsetter under...

Du kunne evt. gjort om talen til jeg-form og fått ham til å lese den opp selv.

Siden han er totalt uforberedt vil det gjerne bli morsomme poenger ut av hel uventede deler av talen.

Men det var kanskje ikke noe slikt du tenkte på :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...