maiken76 Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Finnes det fortsatt noe nettsted som har oversikt over hva andre har tjent? Og ja jeg vet at det er dumt å være nysgjerrig på sånt, men det er bare en jeg MÅ vite hvor mye tjener... 0 Siter
Gjest Direkte fra gutterommet på Kløfta Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Bare si hvem, så skal jeg finne det ut for deg... 0 Siter
Gjest ingen vits Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Detv er umulig å finne ut hva noe tjener ved å se på skattelsitene, med mindre man vet hva de har i fradrag (reiseutgifter, renteutgifter, bidrag, helseutgifter osv osv) Har man lån og andre forpliktelser, er fort tallet som står i skattelistene nesten halvparten av hva inntekten er.. 0 Siter
maiken76 Skrevet 5. september 2002 Forfatter Skrevet 5. september 2002 Detv er umulig å finne ut hva noe tjener ved å se på skattelsitene, med mindre man vet hva de har i fradrag (reiseutgifter, renteutgifter, bidrag, helseutgifter osv osv) Har man lån og andre forpliktelser, er fort tallet som står i skattelistene nesten halvparten av hva inntekten er.. Vet det der, men ikke det jeg spurte om da. Mulig jeg har mine grunner til å ville finne en slik side da, sant? Vet du om en eller ikke? 0 Siter
Gjest Suriguri Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 http://www.firda.no/48/33/27/9.html 0 Siter
flisa Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Denne er fin til å finne bursdager i alle fall :-) http://www.bt.no/skatt/ 0 Siter
Gyda Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Det er bare å søke på 'Skattelistene' i Google. Ellers er det bare opplysningene for inntektsåret 2000 som ligger der, mener å huske at det ble forbud mot å legge ut for 2001... 0 Siter
flisa Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Det er bare å søke på 'Skattelistene' i Google. Ellers er det bare opplysningene for inntektsåret 2000 som ligger der, mener å huske at det ble forbud mot å legge ut for 2001... det var vel bare snakk om? - - Skattelistene ER jo offentlige uansett :-) 0 Siter
Reg@l Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Bare vær klar over at det som står oppgitt som inntekt er misvisende i de fleste tilfeller. Det er fratrekk for mye rart. Svogeren min står for eksempel oppført med 28000 i inntekt, mens de faktiske inntektene var på over en halv million. 0 Siter
Gyda Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 det var vel bare snakk om? - - Skattelistene ER jo offentlige uansett :-) Ja, jeg er enig med deg og mener at så lenge det er offentlig bør det kunne være tilgjengelig på nett. Men det var i alle fall noe bråk omkring denne nettpubliseringen. Så får vi vel bare vente og se hva som skjer i år... 0 Siter
monass Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 http://www.api.no/skatt/rb_helelandet.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.