Gå til innhold

Hvorfor vil noen gutter bli sykepleiere?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Vet det er ett dumt spørsmål. Men når det er så lav status å være sykepleier og nesten 90% av alle sykepleiere er kvinner. Er det ikke da litt flaut å være mann og si at en vil bli sykepleier? Må få lagt til at jeg virkelig beundrer de guttene som allikevel tar dette valget. Hadde vært stolt over en kjæreste som var sykepleier:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70995-hvorfor-vil-noen-gutter-bli-sykepleiere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dolitiet

Syns det rimelig tåpelig med "ikke undertegnet" hvis man vil være anonym.

Dete er da fullt mulig å lage seg et tilfeldig nick for anledningen? Svarene havner jo likevel i "svar til meg", så du har liksom "full kontroll" på innleggene/svarene dine likevel?

Gjest ikke undertegnet

Dete er da fullt mulig å lage seg et tilfeldig nick for anledningen? Svarene havner jo likevel i "svar til meg", så du har liksom "full kontroll" på innleggene/svarene dine likevel?

Det er bare en ikke undertenget nå !

Annonse

Ser liksom ikke hvorfor det skulle være dummere å bruke "ikke undertegnet" enn hvilket som helst annet nick - f.eks. "tengetrednu ekki"

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Det var ikke jeg som skrev det, det var den "ikke undertegnet" som startet tråden, og som nå tydeligvis har skiftet mening.

Kjempemorsomt å drite ut "ikke undertegnet"-svina. Kanskje de etterhvert skjønner noe av hvor tøysete og rotete en tråd med mange av "dem" i en og samme tråd, blir.

Gjest Heller ikke undertegnet

Kjempemorsomt å drite ut "ikke undertegnet"-svina. Kanskje de etterhvert skjønner noe av hvor tøysete og rotete en tråd med mange av "dem" i en og samme tråd, blir.

"ikke undertegnet-svina"

Det er jo deg det!!

Hehehehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...