Gå til innhold

Så inni f((/#&#%"&/(!!!!


Nyco

Anbefalte innlegg

AT jeg aldri greier å si NEI!! For svarte f...HVER gang den forbanna telefonen ringer i det her huset så ender jeg opp med å måtte betale 2-300 kroner!!!

Dissa H_/#&%_ES telefonselgerne de skulle ha vært hengt opp etter øyelokka og trua til å blunke!!

Hvorfor ringer det aldri noen bare for å si HEI??!

Dissa humanitære (#&"%"%! organisasjonene er ei forbanna plage!! DET SKULLE IKKE VÆRE LOV AAHHHRGHH!!

JEG VIL VELGE SELV HVEM JEG GIDDER Å STØTTE OG NÅR JEG GJØR RINGER JEG DEM!!!!

Piska på kjønnet med flisat kabel skulle de vært...

*puster igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan reservere deg mot slike telefoner vet du...

Det har jeg gjort. Og jeg får nesten ingen sånne telefoner lenger.. men her i går ringte det en vanvittig sleip en som hadde en GAVE til meg, gratis abonnement i noen måneder på et blad. Det eneste jeg måtte betale var frakten, det kom på noen hundrelapper. Rimelig sleip måte å drive telefonsalg på, for han solgte jo tross alt ingenting der og da, så han var ikke telefonselger, sånn teknisk sett. Han ville jo bare gi meg en gave, snill som han var.

Utakknemlige meg takket nei til gaven.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg gjort. Og jeg får nesten ingen sånne telefoner lenger.. men her i går ringte det en vanvittig sleip en som hadde en GAVE til meg, gratis abonnement i noen måneder på et blad. Det eneste jeg måtte betale var frakten, det kom på noen hundrelapper. Rimelig sleip måte å drive telefonsalg på, for han solgte jo tross alt ingenting der og da, så han var ikke telefonselger, sånn teknisk sett. Han ville jo bare gi meg en gave, snill som han var.

Utakknemlige meg takket nei til gaven.. :)

Skuddpremie hadde fått slutt på elendigheta! MMMUUAHAHAHAHA

(Hvorfor kommer det opp masse jabbel her inne nå?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man endelig når igjennom hos telenor ja....

*River meg i håret*

Det har ingenting med Telenor å gjøre, man reserverer seg gjennom Brønnøysundregistrene.

http://www3.brreg.no/oppslag/reservasjon/index.jsp

Her kan man reservere seg mot adressert reklame i posten også, og på telefon kan man velge om man vil reservere seg bare mot salg eller også mot humanitære organisasjoner.

Jeg valgte begge deler, fordi jeg, som du nevnte, vil velge selv hvem jeg skal støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har ingenting med Telenor å gjøre, man reserverer seg gjennom Brønnøysundregistrene.

http://www3.brreg.no/oppslag/reservasjon/index.jsp

Her kan man reservere seg mot adressert reklame i posten også, og på telefon kan man velge om man vil reservere seg bare mot salg eller også mot humanitære organisasjoner.

Jeg valgte begge deler, fordi jeg, som du nevnte, vil velge selv hvem jeg skal støtte.

Jeg tror jeg elsker deg! *Smask*

TUSEN TAKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL* - herlig språk!

Jeg har blitt VELDIG flink; før de rekker å si noe, så sier jeg "Ikke interessert" og legger på! :-)...at jeg kaster opp av dårlig samvittighet etterpå gjør meg i alle fall ikke blakk! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ingenting med Telenor å gjøre, man reserverer seg gjennom Brønnøysundregistrene.

http://www3.brreg.no/oppslag/reservasjon/index.jsp

Her kan man reservere seg mot adressert reklame i posten også, og på telefon kan man velge om man vil reservere seg bare mot salg eller også mot humanitære organisasjoner.

Jeg valgte begge deler, fordi jeg, som du nevnte, vil velge selv hvem jeg skal støtte.

TAkk!!!! nå krysset jeg av for ALT! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ingenting med Telenor å gjøre, man reserverer seg gjennom Brønnøysundregistrene.

http://www3.brreg.no/oppslag/reservasjon/index.jsp

Her kan man reservere seg mot adressert reklame i posten også, og på telefon kan man velge om man vil reservere seg bare mot salg eller også mot humanitære organisasjoner.

Jeg valgte begge deler, fordi jeg, som du nevnte, vil velge selv hvem jeg skal støtte.

aaaaaaaahhhhhhhhhhhh!!!!

det var jo gjort på 5 - nei, 4! - sekunder!

:)))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaaaaaaahhhhhhhhhhhh!!!!

det var jo gjort på 5 - nei, 4! - sekunder!

:)))))))

Deilig hva??

Det kan forøvrig ta en stund før alle listene er oppdatert, men dersom noen telefonselgere ringer nå kan du bare avbryte dem med at "jeg har reservert meg mot slike telefoner, du må nok få oppdatert listen din!". Også ber de tynt om unnskyldning og legger på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har ingenting med Telenor å gjøre, man reserverer seg gjennom Brønnøysundregistrene.

http://www3.brreg.no/oppslag/reservasjon/index.jsp

Her kan man reservere seg mot adressert reklame i posten også, og på telefon kan man velge om man vil reservere seg bare mot salg eller også mot humanitære organisasjoner.

Jeg valgte begge deler, fordi jeg, som du nevnte, vil velge selv hvem jeg skal støtte.

Åh, tusen takk! Skal bringe den linken videre... Søstera mi som er handicappet blir støtt og stadig lurt til å kjøpe både det ene og det andre, til mine foreldres store frustrasjon. Her om dagen satt hun med 400(!) lodd fra Norske Redningsskøyter i fanget, og hun hadde jo ingen penger til å betale det med!

Tror det er noen som blir fornøyde nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoopy_Syttifire

Jeg sier alltid at hvis de skal selge noe så er jeg ikke interessert. Jeg avbryter dem tvert de åpner munnen. Mulig det er uhøflig, men det er iallefall virksomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoopy_Syttifire

Det har ingenting med Telenor å gjøre, man reserverer seg gjennom Brønnøysundregistrene.

http://www3.brreg.no/oppslag/reservasjon/index.jsp

Her kan man reservere seg mot adressert reklame i posten også, og på telefon kan man velge om man vil reservere seg bare mot salg eller også mot humanitære organisasjoner.

Jeg valgte begge deler, fordi jeg, som du nevnte, vil velge selv hvem jeg skal støtte.

Supert. Nå har jeg reservert meg for telefonsalg *jubler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde være sint på deg selv. Det er dritenkelt å si: "Nei jeg vil ikke, ha en riktig god ettermiddag, farvel" - og smekke røret på.

Daaaaa...jeg er ikke så tøff, eller så kjapp i hodet, eller sannheta; snill pike syndromet, er man ikke hyggelig TIL ENHVER TID så kommer busemannen og forteller deg hvor DUM du er...

Men det var jo hyggelig at flere fikk URL`n til Brønnøysund og har fått reservert seg mot sånn styggedom :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daaaaa...jeg er ikke så tøff, eller så kjapp i hodet, eller sannheta; snill pike syndromet, er man ikke hyggelig TIL ENHVER TID så kommer busemannen og forteller deg hvor DUM du er...

Men det var jo hyggelig at flere fikk URL`n til Brønnøysund og har fått reservert seg mot sånn styggedom :0)

Den slags fins det kurer mot....

Snill-pike-syndromet er ikke noe å slå seg til ro med, Nyco.

Snille piker kommer til himmelen, resten kommer dit de selv vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...