Gå til innhold

Så inni f((/#&#%"&/(!!!!


Nyco

Anbefalte innlegg

Den slags fins det kurer mot....

Snill-pike-syndromet er ikke noe å slå seg til ro med, Nyco.

Snille piker kommer til himmelen, resten kommer dit de selv vil.

Gi meg oppskriften!

Tenk at jeg i en alder av 30 (snart) ALDRI har smilt pent og sagt; dra så inderlig til h...til NOEN.

Det er deprimerende...*tøfler inn på psyk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har ingenting med Telenor å gjøre, man reserverer seg gjennom Brønnøysundregistrene.

http://www3.brreg.no/oppslag/reservasjon/index.jsp

Her kan man reservere seg mot adressert reklame i posten også, og på telefon kan man velge om man vil reservere seg bare mot salg eller også mot humanitære organisasjoner.

Jeg valgte begge deler, fordi jeg, som du nevnte, vil velge selv hvem jeg skal støtte.

Takk, takk TAKK

Endelig......ENDELIG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, tusen takk! Skal bringe den linken videre... Søstera mi som er handicappet blir støtt og stadig lurt til å kjøpe både det ene og det andre, til mine foreldres store frustrasjon. Her om dagen satt hun med 400(!) lodd fra Norske Redningsskøyter i fanget, og hun hadde jo ingen penger til å betale det med!

Tror det er noen som blir fornøyde nå :)

Du..når sånt skjer kan dere ringe tilbake og si at dere vil ha en adresse så dere kan returnere loddene... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi meg oppskriften!

Tenk at jeg i en alder av 30 (snart) ALDRI har smilt pent og sagt; dra så inderlig til h...til NOEN.

Det er deprimerende...*tøfler inn på psyk*

Det er jo faktisk akkurat dét halvdelen av klientene på psyk jobber med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo faktisk akkurat dét halvdelen av klientene på psyk jobber med....

Joda, men fra spøk til alvor, de har etter min målestokk reelle problemer. Er faktisk syke eller har blitt utsatt for noe.

Jeg føler ikke at jeg har noen rett til å gå inn der og syte over dårlig selvtillit "som andre" har påført meg.

Når jeg har det så bra som man kan ha det i hverdagen, og egentlig bare grubler litt over hvordan jeg kan sette grenser for andres opptreden ovenfor meg.

Øver på å ikke LA folk gi meg dårlig samvittighet og drite i at ikke alle liker meg :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det værste med å støtte disse hersens telefontiggerne er at de ringer alltid opp igjen til de som har støttet dem før.

De ringer stadig vekk, og spør etter meg, og om jeg vil kjøpe lodd eller kalendere.

Nå har jeg endelig lært og sier kort: nei takk, ha det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men fra spøk til alvor, de har etter min målestokk reelle problemer. Er faktisk syke eller har blitt utsatt for noe.

Jeg føler ikke at jeg har noen rett til å gå inn der og syte over dårlig selvtillit "som andre" har påført meg.

Når jeg har det så bra som man kan ha det i hverdagen, og egentlig bare grubler litt over hvordan jeg kan sette grenser for andres opptreden ovenfor meg.

Øver på å ikke LA folk gi meg dårlig samvittighet og drite i at ikke alle liker meg :0)

Jeg er faktisk også seriøs. En del av dem som får problemer som kvalifiserer til offentlig hjelp, har jo sånne problemer i bånn.

Dersom man blir gående i snill-pike-suppa er man mer sårbar for stress (samlivsbrudd, dødsfall, oppsigelse f.eks.) slik at dette kan utløse depresjon eller en angstlidelse, som panikk-anfall.

Depresjon er en kvinne-sykdom som er veldig utbredt, og det er jo sammenheng mellom de umulige kravene folk har til seg selv, og det å oppleve at verden stiller umulige krav (=> depresjon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk også seriøs. En del av dem som får problemer som kvalifiserer til offentlig hjelp, har jo sånne problemer i bånn.

Dersom man blir gående i snill-pike-suppa er man mer sårbar for stress (samlivsbrudd, dødsfall, oppsigelse f.eks.) slik at dette kan utløse depresjon eller en angstlidelse, som panikk-anfall.

Depresjon er en kvinne-sykdom som er veldig utbredt, og det er jo sammenheng mellom de umulige kravene folk har til seg selv, og det å oppleve at verden stiller umulige krav (=> depresjon)

Den materien der vil jeg helst ikke røre opp i. Jeg har ikke anledning til å rakne per i dag.

Derfor er jeg såre fornøyd med å spille deler av min rolle inntil videre og sile ut folk som ikke gir meg noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den materien der vil jeg helst ikke røre opp i. Jeg har ikke anledning til å rakne per i dag.

Derfor er jeg såre fornøyd med å spille deler av min rolle inntil videre og sile ut folk som ikke gir meg noe.

Man går sjelden i stykker av å passe bedre på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du..når sånt skjer kan dere ringe tilbake og si at dere vil ha en adresse så dere kan returnere loddene... :)

Vet det, men når det gjentas gang på gang, så blir man litt oppgitt også. Hun der søstra mi skjønner ikke hva vi mener når vi forklarer henne dette, for det er jo HENNE de ringer til, må vite. Og da har vi ingenting vi skulle ha sagt... ;)

(Jada, hun ER sta også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig hva??

Det kan forøvrig ta en stund før alle listene er oppdatert, men dersom noen telefonselgere ringer nå kan du bare avbryte dem med at "jeg har reservert meg mot slike telefoner, du må nok få oppdatert listen din!". Også ber de tynt om unnskyldning og legger på...

Hehe, vi fikk telefon rett etter at vi hadde registrert oss. Samboeren min tok den og sa som sant var at vi hadde registrert oss mot telefonsalg. Men, 5 minutter etterpå hadde han sagt ja likevel. At det går an! Selvsagt ringte de igjen et par måneder etterpå, til tross for at listene garantert måtte være oppdatert, men denne gangen sa han nei (jeg stod ved siden av og sendte ham stygge blikk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest K@nskjus

Joda, men fra spøk til alvor, de har etter min målestokk reelle problemer. Er faktisk syke eller har blitt utsatt for noe.

Jeg føler ikke at jeg har noen rett til å gå inn der og syte over dårlig selvtillit "som andre" har påført meg.

Når jeg har det så bra som man kan ha det i hverdagen, og egentlig bare grubler litt over hvordan jeg kan sette grenser for andres opptreden ovenfor meg.

Øver på å ikke LA folk gi meg dårlig samvittighet og drite i at ikke alle liker meg :0)

For å si det slik:

hva som bestemmer om du sliter psykisk, er ikke nødvendigvis hva du har blitt utsatt for, men hvilke forutsetninger du har hatt for å takle det.

Alle får en trøkk en eller annen gang. Ofte er det den som har hatt det 'letteste' livet som kan ha de største problemene med å takle hverdagen.

Motgang gjør sterk.

Alle har noe på 'psyk' å gjøre av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...