SierDuDet Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Cowboy Laila eller SvenO? Personlig ville jeg pult SvenO. 0 Siter
Albertine Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Er ikke du et av alternativene da??? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 5. september 2002 Forfatter Skrevet 5. september 2002 Er ikke du et av alternativene da??? Jo, jeg kan godt være ett av alternativene. Jeg får skrive en ny FU. 0 Siter
Albertine Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Jo, jeg kan godt være ett av alternativene. Jeg får skrive en ny FU. Da får jeg svare en gang til da, på den nye FU'n. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 5. september 2002 Forfatter Skrevet 5. september 2002 Da får jeg svare en gang til da, på den nye FU'n. Nå kan du svare. 0 Siter
Gjest Geddo Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Deeeeeeg, selvfølgelig. Svein O. Kommer på en god 2 plass Du, når skal jeg få se bilde av deg ? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Er dette alt du kan by på av alternativer ? Hva med Max Mekker ? Hanna Kvanmo, Pål Bang Hansen ? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 5. september 2002 Forfatter Skrevet 5. september 2002 Er dette alt du kan by på av alternativer ? Hva med Max Mekker ? Hanna Kvanmo, Pål Bang Hansen ? Jeg kan ikke fatte at jeg glemte Hanna og Pål Bang. Vidar Theisen er også en fin mann. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 5. september 2002 Forfatter Skrevet 5. september 2002 Deeeeeeg, selvfølgelig. Svein O. Kommer på en god 2 plass Du, når skal jeg få se bilde av deg ? Du får se bilde av meg hvis du legger deg inn på bildesiden før jeg fjerner mitt bilde der! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Jeg kan ikke fatte at jeg glemte Hanna og Pål Bang. Vidar Theisen er også en fin mann. Det var nok en glipp, de er jo opplagte kandidater / svar i denne FU'en. 0 Siter
Tanya1365380060 Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Ingen av dem. Ville nok heller dødd tror jeg. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Du får se bilde av meg hvis du legger deg inn på bildesiden før jeg fjerner mitt bilde der! Skal du fjerne bildet der, din feiging? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 6. september 2002 Forfatter Skrevet 6. september 2002 Skal du fjerne bildet der, din feiging? Merkelig at ikke webbis har slettet disse trådene her.. Slette det? Nja, jeg har vært inne på tanken. 0 Siter
Retz Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Merkelig at ikke webbis har slettet disse trådene her.. Slette det? Nja, jeg har vært inne på tanken. Michael Douglas i filmen "Uanstendig Forslag". 0 Siter
SierDuDet Skrevet 6. september 2002 Forfatter Skrevet 6. september 2002 Michael Douglas i filmen "Uanstendig Forslag". Hva med Glen Close fra Farlig Begjær? Jeg er fortsatt redd for den dama.. 0 Siter
Amiga Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Michael Douglas i filmen "Uanstendig Forslag". Henger meg på! ;-) 0 Siter
Retz Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Hva med Glen Close fra Farlig Begjær? Jeg er fortsatt redd for den dama.. Å fy faen! *Livredd* 0 Siter
Retz Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Henger meg på! ;-) Ikke faen, jeg var først! *Vil ikke dele $$$$$$$$$* 0 Siter
Gjest kvinne i største nød Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Jeg tar snart hvem som helst. Du satte meg på en ide. Skriver til Se og Hør for å høre hvor mye de vil sponse! Litt godtgjørelse i tillegg til fornøyelsen skader vel ikke. Kan vel hvelve ei bøtte over hodet hans! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 6. september 2002 Forfatter Skrevet 6. september 2002 Jeg tar snart hvem som helst. Du satte meg på en ide. Skriver til Se og Hør for å høre hvor mye de vil sponse! Litt godtgjørelse i tillegg til fornøyelsen skader vel ikke. Kan vel hvelve ei bøtte over hodet hans! Men hvem vil du på tur med? Det må jo være en kjendis, og nå er jo både SvenO og Cowboy Laila, opptatt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.