Gå til innhold

FU: Etter forslag fra Albertine som åpenbart har litt lyst på meg..


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

*puh* Nå ble jeg redd du skulle spørre hva som var galt med deg... :-)

Han er en ranglete alkis.

Forstår. Cowboy Laila er i hvertfall en jævel til å spelle gitar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææææææi... tror ikke det. Mer slibrige detaljer får du heller skrive til meg i en mail :)

Jeg tenkte jo du skulle spørre hvorfor jeg IKKE valgte deg. Men jo, det blir kanskje for slibrig. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte jo du skulle spørre hvorfor jeg IKKE valgte deg. Men jo, det blir kanskje for slibrig. ;-)

Jeg går ut fra at ikke engang jeg kan sammenlignes med Cowboy og SvennO, så det var ikke så overasskende at du valge en av dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg aldri har sett deg, bilder av deg eller møtt deg, er du umiddelbart mer tiltrekkende enn det øvrige utvalget.....men jeg ville nok stått over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg aldri har sett deg, bilder av deg eller møtt deg, er du umiddelbart mer tiltrekkende enn det øvrige utvalget.....men jeg ville nok stått over.

Jeg vil vel egentlig påstå at jeg selv føler meg bedre som jeg nå er, enn hva jeg ville gjort om jeg så ut som SvenO og het cowboy til fornavn, men jeg forstår at du står over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deg definitivt. Eller kanskje deg og Laila. Snacksy sandwich...

Meg og Leia i en sandwitch? Jeg liker tankegangen din, Daisy, men det blir ikke sandwitch uten at man er to gutter og en jente! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og Leia i en sandwitch? Jeg liker tankegangen din, Daisy, men det blir ikke sandwitch uten at man er to gutter og en jente! :)

Dette har du åpenbart ikke greie på, SDD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...