Gå til innhold

FU: Etter forslag fra Albertine som åpenbart har litt lyst på meg..


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Dette har du åpenbart ikke greie på, SDD.

Det kan bli det, men da snakker vi om juksesandwitch som følge av dildobruk, så sant ikke den ene jenta viser seg å være en "shemale".

Og jeg kan fortelle deg med engang at princesse Leia IKKE er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan bli det, men da snakker vi om juksesandwitch som følge av dildobruk, så sant ikke den ene jenta viser seg å være en "shemale".

Og jeg kan fortelle deg med engang at princesse Leia IKKE er det!

Daisy skrev Laila, ikke Leia. Du roter. Vet ikke om jeg er like sikekr på C-Laila og de der she-man greiene.

Men sandwhich krever vel egentlig bare at man stabler brød, pålegg og brød igjen oppå hverandre. To damer kan være ganske brød de også, og en mann kan ha oste-rumpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy skrev Laila, ikke Leia. Du roter. Vet ikke om jeg er like sikekr på C-Laila og de der she-man greiene.

Men sandwhich krever vel egentlig bare at man stabler brød, pålegg og brød igjen oppå hverandre. To damer kan være ganske brød de også, og en mann kan ha oste-rumpe.

Du har alt for uskyldig tro på det som har med sandwitch å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har alt for uskyldig tro på det som har med sandwitch å gjøre :)

Er det ikke bare noe med å bli penetrert forfra og bakfra samtidig?

Trodde du menn ikke kunne penetrerer forfra? Har du ikke lest Frøken Smillas fornemmelse for snø?

*vil ikke ha på meg at jeg er troskyldig - grøsse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare noe med å bli penetrert forfra og bakfra samtidig?

Trodde du menn ikke kunne penetrerer forfra? Har du ikke lest Frøken Smillas fornemmelse for snø?

*vil ikke ha på meg at jeg er troskyldig - grøsse*

Hehe, jo, men man trenger to pikker for å kunne utføre en sandwitch, og de fleste menn er utstyrt med bare en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jo, men man trenger to pikker for å kunne utføre en sandwitch, og de fleste menn er utstyrt med bare en :)

Hvorfor kan ikke de to damene penetrere mannen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meg og Leia i en sandwitch? Jeg liker tankegangen din, Daisy, men det blir ikke sandwitch uten at man er to gutter og en jente! :)

Ja, ja, ja, detaljer, detaljer. Har du ikke hørt om strap-on?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...