Gå til innhold

FU: Når blir du mest opphisset....


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det kommer an på hvor du er i verden. Tog låter forskjellig i forskjellige land - selv om metoden er den samme.

Oki, egentlig parodierer jeg Fleksnes nå, og jeg trodde du var inne på noe når du kom med tuuuuuuuut, tuuuuuuuuuuut, men der tok jeg sannelig feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, egentlig parodierer jeg Fleksnes nå, og jeg trodde du var inne på noe når du kom med tuuuuuuuut, tuuuuuuuuuuut, men der tok jeg sannelig feil!

Det ser sånn ut. Fleksnes... Hm. Sorry, tapt, men ikke funnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fantombabe

Må du være så kryptisk? ;-)

Blir mest opphisset rett før han kjører'n inn....helst skal han tirre meg litt en del først, og få meg til å be ham...! Var ikke det et greit svar, kanskje? Rett på sak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du være så kryptisk? ;-)

Blir mest opphisset rett før han kjører'n inn....helst skal han tirre meg litt en del først, og få meg til å be ham...! Var ikke det et greit svar, kanskje? Rett på sak!

Innlegget mitt dreide seg faktisk ikke om sex, men om tog.

Dere er så jævla kofferttenkende!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inn, det er da opplagt. Spennende å ikke vite hva som skjer videre;-)

Hvertfall om det er meg du har sex med og du bruker spiral.

Kanskje ringen f.eks. vikler seg fast i tråden der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fantombabe

Innlegget mitt dreide seg faktisk ikke om sex, men om tog.

Dere er så jævla kofferttenkende!

:)

Pøh! Og det skal du få oss til å tro? Du som har skrevet uttallige innlegg her om knulling og diverse. Det er du som er kofferttenkende, skjønner du, gutten min.

Forøvrig, hvordan kan man bli opphisset av å kjøre tog? Rettere sagt, hvem er det som blir det, da?

*sukk*

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvertfall om det er meg du har sex med og du bruker spiral.

Kanskje ringen f.eks. vikler seg fast i tråden der inne :)

FOR en fantasi på dere !!

Men tenk om hun da har ringer i "leppene" og du med den der i pikken.....kan jo bli skikkelig ille??

Takker meg til ringen i navlen jeg.

Selv om jeg har lyst til en i tunga da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh! Og det skal du få oss til å tro? Du som har skrevet uttallige innlegg her om knulling og diverse. Det er du som er kofferttenkende, skjønner du, gutten min.

Forøvrig, hvordan kan man bli opphisset av å kjøre tog? Rettere sagt, hvem er det som blir det, da?

*sukk*

;-)

Fleksnes blir opphisset av å kjøre tog.

I det minste sier han det til hun svenske beiben har prøver å få dasket, men bommer og feier svigermora hennes i stedet.

Det at jeg tenker koffert er selvsagt bare en illusjon og noe jeg helt bevisst har lurt dere til å tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...