Gå til innhold

FU: Når blir du mest opphisset....


SierDuDet

Anbefalte innlegg

FOR en fantasi på dere !!

Men tenk om hun da har ringer i "leppene" og du med den der i pikken.....kan jo bli skikkelig ille??

Takker meg til ringen i navlen jeg.

Selv om jeg har lyst til en i tunga da....

Neida, ringer i leppene går fint. En ring setter seg trossalt ikke fast i en annen ring. De er jo runde begge to! :)

Ja, navlen er det desidert mest sexy stedet en jente kan ha piercing. Tungen kan være fint på noen, men jeg har sett det har fucka opp en del tenner, i tillegg til at mange som har noe i tunga blir så jævla oralfikserte ved å hele tiden stikke ut tunga si, og det er lite sjarmerende.

Navlen er tingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når toget kjører UT av tunnelen, så er'n på en måte ferdig. På vei INN i tunnelen gjenstår ennå det beste. Det sier seg selv hva jeg liker best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når toget kjører UT av tunnelen, så er'n på en måte ferdig. På vei INN i tunnelen gjenstår ennå det beste. Det sier seg selv hva jeg liker best

Men dette kan jo også sees på annerledes.

F.eks. går du ut av en tunnel for å gå inn i en annen!

Tenk på det du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvertfall om det er meg du har sex med og du bruker spiral.

Kanskje ringen f.eks. vikler seg fast i tråden der inne :)

Eh, var det sex vi snakket om?

Er den så lang??

Virkelig....Hmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, ringer i leppene går fint. En ring setter seg trossalt ikke fast i en annen ring. De er jo runde begge to! :)

Ja, navlen er det desidert mest sexy stedet en jente kan ha piercing. Tungen kan være fint på noen, men jeg har sett det har fucka opp en del tenner, i tillegg til at mange som har noe i tunga blir så jævla oralfikserte ved å hele tiden stikke ut tunga si, og det er lite sjarmerende.

Navlen er tingen.

Enig i det .

Jeg tok i navlen litt før det ble in , for sånn ca 6 år siden...

Gleder du deg til kampen i morra ?

Ahhhh...barnefri , øl og koooos!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette kan jo også sees på annerledes.

F.eks. går du ut av en tunnel for å gå inn i en annen!

Tenk på det du!

Jojo, men etter en stund i samme tunnelen, blir man på en måte lei. For å opprettholde interessen etter en lang tunnel, nytter det ikke å snu og kjøre tilbake inn i samme tunnelen. Nei, da må man ha tilgang på flere tunneler - gjerne med varierende lengder og bredder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh, var det sex vi snakket om?

Er den så lang??

Virkelig....Hmmmm

Jeg er litt usikker på hva jeg svarer på, men i utgangspunktet så snakket jeg ikke om sex!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det .

Jeg tok i navlen litt før det ble in , for sånn ca 6 år siden...

Gleder du deg til kampen i morra ?

Ahhhh...barnefri , øl og koooos!!

Ja, jeg gleder meg litt, men jeg gruer meg litt også.

På den ene siden så ønsker jeg selvsagt seier, da jeg jo er norsk og fotballfan, men dersom vi mot formodning skulle tape, så håper jeg vi gjøre det STORT! F.eks. en 10 - 0 sier til Danmark.

Men som sagt; det er HVIS vi nå først skal tape.

På den måten blir kritikken mot Semb overveldende, og han må rett og slett si takk for seg.

Men jeg håper selvsagt på seier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo, men etter en stund i samme tunnelen, blir man på en måte lei. For å opprettholde interessen etter en lang tunnel, nytter det ikke å snu og kjøre tilbake inn i samme tunnelen. Nei, da må man ha tilgang på flere tunneler - gjerne med varierende lengder og bredder.

Der sa du det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg gleder meg litt, men jeg gruer meg litt også.

På den ene siden så ønsker jeg selvsagt seier, da jeg jo er norsk og fotballfan, men dersom vi mot formodning skulle tape, så håper jeg vi gjøre det STORT! F.eks. en 10 - 0 sier til Danmark.

Men som sagt; det er HVIS vi nå først skal tape.

På den måten blir kritikken mot Semb overveldende, og han må rett og slett si takk for seg.

Men jeg håper selvsagt på seier!

Det blir enten : 2 - 1 til Norge eller

0 - 2 til Danmark ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...