Gå til innhold

Skal i gang med første forsøk i januar......

Anbefalte innlegg

Ja nå har jeg sittet her inne i snart tre år, og nå har vi bestemt oss for å prøve med et ivf forsøk i januar.

I den forbindelse så lurer jeg på om noen av dere har noen gode tips på veien til oss. Vi skal betale alt selv, og skal til en svensk klinikk, hva skjer da med medisiner f.eks.

Er det noe jeg bør spise, gjøre osv nå før et forsøk.

Har tette eggledere, og legene sier at de ikke kan se noen grunn til at dette ikke skal gå bra, noen med erfaringer fra dette her inne.

Er kjempegla for alle råd og tips her.

Fortsetter under...

bobla1365380358

hei

kan hjelpe deg med noen av sp.målene

vil anbefale deg å kjøpe alle medisiner i Norge, for da får du tilbake alt du betaler utover 15000.-

fikk anbefalt av fotsoneterapaut å spise kosttilskudd: e+c+multi-vit. + multi mineraler til begge to + folinsyre for damen og zink for mannen (c;

håper dette hjalp litt..har ingen erfaring fra forsøk i Sverige...

lykke til videre (c;

mvh

Hei Jannej,

vi har samme diagnosen som dere, mine eggledere er tette, ellers ingenting galt. Dette er vårt første forsøk, vi tar det også privat. Har nå to egg som ligger i varmeskapet og deler seg, forhåpentligvis overlever de helgen og er tilbake i mors mage (hehe, det vil faktisk si meg, utrolig men sant....) til mandag hvor jeg håper de vil klore seg fast og bli i 9 mnd.

Lykke til, og som bobla sier, kjøp medisinene i Norge selv om det er dyrere. Skulle dere måtte ha flere forsøk, så får dere tilbake alt over 15.000 kroner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...