Gå til innhold

Seriøs FU: Skapdol'er du?


monsina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest kjenner deg

Ja, selvsagt med unntak av enkelte her som kjenner meg.

Men litt svinn må man gjøre regning med.

Jeg er her bare for å se hva du driver med. Kjenner deg i RL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her bare for å se hva du driver med. Kjenner deg i RL.

Det forstår jeg, og da vet du hva jeg driver med.

Snakker jeg med deg på tangis i kveld, helt uten å vite hvem du er?

Dette er spennenda, altså! :)

(Du er for øvrig ikke den første, for å si det sånn).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel en skapDOL'er...eller en "nå og da" DOL'er. Jeg popper innom en gang i halvåret eller sjeldnere. Det kan gå laaaaang tid mellom hver gang jeg får ånden over meg, men når jeg først får den....hehe...ja da er livet i gang. Dessuten holdes jeg oppdatert av mutter'n (Snoopy_Syttifire) så jeg faller liksom aldri helt ut :)

http://bedehuset.inetcam.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg legger ikke skjul på det. Det er ikke sånn at det første jeg forteller folk er at jeg doler, men jeg kan si det hvis det faller seg naturlig.

Stort sett alle jeg kjenner har sine stamsteder på nettet og blant vennene mine er ikke det noe tabu. Noen henger på irc eller chatter mye på icq, jeg sitter en del på dol.. det snakker vi åpent om med nicket vi bruker og alt. Men siden ingen av oss liker de samme sidene er det jo begrenset hvor mye vi gidder å diskutere det da.

Selv svigerfamilien vet det, så nå kan jeg ikke skrive mer om dem heller.. ;-)

I går kom en kollega inn og sa: "Du bøkke legge ned den der doktor-siden din da - jeg VET du er innom der 3 ganger om dagen......du er ikke syk vel?" Ble litt rød jeg, for jeg klarte ikke å fortelle hva jeg gjorde her...hehe, bare svarte; "det er mye annet der også da!"

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg forteller alle og enhver at jeg bruker tid på nettet, og referer gjerne til "den diskusjonssida jeg er innom *host* av og til". Jeg har imidlertid ikke detaljfortalt webadressen hit og i alle fall ikke nicket mitt - ikke at noen har vist særlig interesse for det heller, da.. Det er i grunnen ingen av RL-vennene mine som benytter seg av Internett i særlig grad. Merkelige folk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg forteller alle og enhver at jeg bruker tid på nettet, og referer gjerne til "den diskusjonssida jeg er innom *host* av og til". Jeg har imidlertid ikke detaljfortalt webadressen hit og i alle fall ikke nicket mitt - ikke at noen har vist særlig interesse for det heller, da.. Det er i grunnen ingen av RL-vennene mine som benytter seg av Internett i særlig grad. Merkelige folk..

*ler* Kanskje vennene dine også er skapdol'ere, nå vet de at du bruker det og er livredde for at du skal gjenkjenne nickene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...